@Xxx Eu personal nu m-as inhama la rabla,sunt atat de paatit incat nu mi-as mai lua niciodata nici masina noua. Duster-ul costa la noi cu 1200e in plus fata de cel de la francezi,facuta aici,exportat acolo. D'aia nu ma amuza njci cuponul lor,nu e niciun castig,din contra,masina noua,devalorizare,iar reprezentante care iau 4 piei de pe clienti,iar certuri.
Nu e vorba de sportivitate aici ,ca nu iti iei Logan sa alergi cu el pe serpentine iar cine a condus unul pana acum stie ca ai un atac de panica daca tragi mai tare de volan sau incerci sa treci de 130 cu el pe autostrada,defapt,nici la 120 nu se simte ok pe autostrada si asta in linie dreapta.Personal,putin imi pasa de franele Daciei ca oricum nu as conduce din start asa ceva in afara de cativa km din curiozitate,nu m-am legat eu de ele,rad doar de id4 de la vw ca are tamburi si costa de la 40 000euro in sus,de Dacia nu,e o coaja lowcost cubtehnologie de acum 30 de ani.Treaba era,cine e dispus sa dea peste 12000e pe o masina cu cateva optiuni bifate care sa aiba tamburi pe spate si doar 65 de cai in 2021,masina care e si mai scumpa la noi cu 1000e fata de cat se vinde prin alte tari europene? Ca personal eu as alege un second in garantie de la reprezentante decat asta pe care in 80 000km o arunci la Remat Si sa n-o bagati p'aia ca suny de ajuns 65 de cai in oras ca masina nu prea e de oras,e lata cat o Skoda Superb Combi. Versiunea de nai sus de 90 de cai are performante de logan de 1.4 de acum 15 ani si consum de suv de 3000cmc,sunt curuos cu prastia de cutie cu variatie continua cum o sa se descurce,probabil o sa prinda suta cu vreo trei secunde mai tarzi,o sa fie tot moartea pasiunii.
@netam-nissan. Acum am observat latimea,nu-mi vine sa cred,e mai lata ca un Megane Sedan 4 care are o latume de 1814 mm. O Skoda Superb Combi 2020 are 1864mm latime.
@Xxx Din pacate cam are. Toate masimile turbo cu injectie directa patesc ce a patit Honda de sunt dati in judecata in unele tari(ghinionul lor ca au pus senzor de nivel de ulei care arata si cand depaseste maximum pe joja nu numai cand scade sub min.). fuel dilution in oil se numeste pr oblema la straini,e plin google ul de ele. Se intampla mai ales iarna cand se merge prea putin cu masina,cand nu apuca sa se incalzeasca,iar cele cu injectie directa si cu turbo au cele mai mari probleme cu asta.
Ultimele comentarii
1519 in total