@Dutz,in niciun caz n-am comparat fiabilitatea Daciei romanesti cu astea de acum(cu toate ca arhaicul Renault 12 era la ani lumina peste astea de acum in materie de fiabilitate),ma ingretoseaza sa vad cum noile masini au devenit extrem de scumpe fara sa merite banii,au motoare de tot rasul,fiabilitatea incredibil de slaba inclusiv pe mecanica nu numai pe electronica si ca in afara de 10 ecrane cocalaresti infipte-n bord nu mai au nimic special iar tehnologic sunt innunele cazuri cu mult sub alte masini de acum zeci de ani,inclusiv sub Dacia 1100 care macar avea patru discuri de frana.Cand le vad p'astea noi in 2022 cu tamburi pe puntea spate si punte semirigida ma apuca rasul,masini cica premium iar unele se viseaza a fi cica si sport!
In poza cu botnitarul care strange la plesneala ceva la bara spate se vede si ditai frumusetea de tambur. Frana pe tambur in 2022,un adevarat progres,inutilitati mai ales electrice din ce in ce mai scumpe,masini mai putin fiabile,pline de beculete si ecrane dar tehnologic mai slabe decat Dacia 1100 care avea discuri pe toate cele patru rotile! Macar e galbena, la cum arata e buna pentru facut "Fake Taxi" intre baietei!
Inca n-a aflat domnu Elon de sindicatele nemtesti sau a fost fala mult prea mare de a face o fabrica de electro troace fix in buricul industriei auto europene?
@Edikk,un "Audi super sport"a batut o alta masina super sport,NU de familie cum spui tu gresit. O masina de 1020cai electrici NU e o masina de familie chiar daca-i pui 3 scaune de copil in spate,pui nevasta in fata si soacra in portbagaj.Sa recapitulam,un sedan de 1020cai si care mai are si-un cost de peste 120 000euro NU este o masina de familie!E doar o electro-troaca scumpa,grea si inutila din punct de vedere al autonomiei si al timpului de incarcare. Nici Polo-ul tau rosu de 1.2mpi nu este o masina de familie,nici macar nu poti agata cu ea sa iti intemeiezi una...
Ultimele comentarii
1519 in total