Mosule chiar am asteptat articolul tau.
M-ai dezamagit. Ai reusit performanta ca dupa o saptamana de drive-test cu i30 sa nu aduci nici o informatie noua si utila. Tot ce ai scris poate fi extras din testele Autobild, nu zici nimic nou.
Dupa o saptamana intreaga tu ne spui despre design si siguranta?
Poti fi redactor la una din revistele care fac teste imaginare cu supermasini.
Puteai mai mult; cand mai castigi un astfel de concurs spune direct ce ti-a placut si ce nu.
i30 are toate sansele sa devina un succes, asa cum a fost si versiunea anterioara. Clasa compacta are de acum un nou competitor de elita.
1. masina este una total noua, in timp ce concurenta franco-germana a retusat proiecte vechi.
2. suspensia spate este independenta si nu semirigida cum sunt majoritatea puntilor din aceasta clasa.
3. cutii de viteza cu 6 rapoarte la toate versiunile.
4. motorul GDI nou, fara turbina- garantat fiabilitate marita fata de unul supraalimentat.
5. numar impresionant de airbag-uri in standard.
6. desing deosebit, cu siguranta va fi recunoscuta de la distanta.
7. fabricata in Cehia, nu Turcia-Maroc-India.
8. garantie 5 ani.
Daca materialele si finisajele interioare sunt de calitate iar pretul convenabil "o sa rupa tot".
Ultimele comentarii
2 in total