cat se cometeaza aci langa subiect ... fantastic ...
va recomand sa va uitati la curse la postrui unde aveti parte de comentarii de specialiatate (RTL, SKY, DUNA, nicidecum Dolce)
in timpul cursei s-a spus un lucru interesant, Ham si Rossber nu au putut forta pe cauciucurile medii pentru ca temp asfaltului (60 de grade celsius) degrada foarte repede cauciucurile, in timp ce Vettel a putut scoate timpi de 1:43 fara sa "omoare caucuicurile" de aici victoria Ferrari
Rezumat pentru cei care nu ati inteles:
la temperaturi foarte mari Ferrari paote sa bata MB pe un ritm de cursa mai buna fiindca nu omoara cauciucurile la fel de repede
astfel de curse unde este posibil asa caldura sunt 4
Sepang, Bahrein, Budapesta, Silverstone, ultimele 2 fiindca sunt in Iulie
asa ze sice ca Sepang de departe ii cel mai cald ... asa ca Ferrari nu va castiga titlul cu astfel de circumstante
mai trebuie un pic de spanac si in alte parti :)
Forza Ferrari!
n-am stiut ca Helmut Marko este inginer projectant de unitati de proplusie ...
de unde stie el ce pot si ce nu pot cei de la Ferrari si Honda ... serios?
Ultimele comentarii
720 in total