Pentru "emancipatul" de mai sus care nu a auzit de efectul de turma: SUV-ul e la moda doar pentru faptul ca niste habarnisti cu gura mare au impresia ca trebuie sa-si plimbe hoitul in 2 tone de tabla "in siguranta".
Judecand in aceeasi maniera ca tine, o sa vin si eu sa-ti spun ca SUV-ul este cea mai inutila si urata forma de caroserie pentru adevarata nevoie a pitipoancelor si "bagabontilor" de mana a 3-a.
Vrei masina de teren, ia-ti un adevarat SUV body on frame si fa-ti treaba cu el la munte sau la competitii de offroad. Asta e singurul loc unde un "SUV" are ce cauta. Prin SUV se intelege o masina capabila, durabila, simpla, utilitara si care nu are ce cauta prin parcari de mall sau in oras.
Ah, da! Ghici ce! Tomberoanele astea de SUV-uri noi sunt mai mult prin oras (unde nu ar avea ce sa caute) si nu pe vreun drum forestier ca le pica rotile numai la gandul unei gropi.
Ford sa se astepte la plecarea angajatilor de doamne-ajuta care au mai ramas. De cand au venit desteptii aia de turci, s-a dus totul in jos. Oricum, nici personalul nu e mai prejos de conducere. Cei care au fost angajati in baza unor testari pe vremea conducerii din Germania au plecat in mare parte. De cand au venit mancatorii de rahat la putere, au luat fiece ghiolban de la coada vacii care nu pricepe conceptul de surub si piulita ca sa-l puna la construit de masini. E lesne de inteles ce inseamna suruburi fortate, filete tocate si lasate ca atare pe loc.
Masini facute la apelul bocancilor, iesite pe banda rulanta in jur de 1200 pe zi, construite in niste conditii mizerabile pentru angajati.
Ultimele comentarii
3 in total