• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sheitan

  • Membru din 26.05.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Si o caramida intelege ma bine F1 decat voi......
    Alonso: "Nimic nu s-a schimbat la Ferrari"
  • Multumesc echipei AM, au sters ce trebuie si au lasat partea concludenta din postul meu! Multumesc, mi-ar placea sa vad mai multe actiuni de genul pentru ca de prea multe ori posturile noastre sunt strict pe langa subiect! Poate gasiti pe cineva care sa va ajute cu putina moderare!
    McLaren testează la Barcelona numeroase update-uri mecanice şi aerodinamice
  • @F1 Vision, mersi chiar nu am avut timp sa caut si oricum am pierdut prea mult timp cu raspunsul pentru obiectul de mai sus!
    McLaren testează la Barcelona numeroase update-uri mecanice şi aerodinamice
  • @McLaren_Honda, zicalele "rade ciob de oala sparta" si " prostul nu ii prost destul daca nu ii si fudul" iti vin ca o manusa!!!! Cat despre "frustrat", cred ca ar trebui sa vizitezi o oglinda, dar cu grija sa nu se sperie de spaima!
    Rosberg: "Am câştigat lupta cu Ferrari pentru dezvoltarea monopostului"
  • One of Alonso’s visor tear-offs rather bizarrely caused his retirement from today’s Spanish Grand Prix. The Spaniard who first ran wide at the first corner, caused a stir in the pit lane when he came in and nearly took out his mechanics like dominoes as he locked his front tyres. Alonso was wise to it though, and managed to just lift off the pedal before taking out the front jack, which luckily wasn’t being manned at the time. After an investigation into the incident was made, McLaren found that one of Alonso’s visor tear-offs managed to get wedged in the brake ducts, causing them to overheat and for the brake-by-wire system to fail, sending all the braking energy to the front of the car. Whilst these types of incidents are few and far between, we did see something similar with Hulkenberg during last years US GP in Qualifying, where a tear-off spoiled his attempt at getting into the second part of the session. As the law of murphy dictates; if anything can, it will go wrong for you in F1. Sursa: http://f1weekends.com/visor-tear-off-caused-alonso-brake-by-wire-failure/
    Rosberg a câştigat cursa de la Barcelona! Hamilton şi Vettel au completat podiumul
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău