• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sheitan

  • Membru din 26.05.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • @lol, curiozitatea face parte din procesul de dezvoltare intelectuala!
    Cosworth ar putea furniza motorul mai ieftin pentru Formula 1 din 2017
  • @lol, o parte dintre ei sunt mult prea tineri ca sa stie despre acele vremuri!
    Cosworth ar putea furniza motorul mai ieftin pentru Formula 1 din 2017
  • Deci asta chia o luat-o pe dincolo.... ce arata agresiv la o roata cu un talon urias? Pana mea, doar chinezariile de doi lei si masinile de F1 mai au jante pe 13.... in rest majoritatea incep pe la 15 inch..... Inclin sa cred ca traieste intr-un univers paralel cu realitatea, un univers doar al lui pe care nici chiar el nu il intelege! Oare chiar nu se gandeste nimeni ca ii timpul si momentul sa il ia de o aripa si sa il duca la un ospiciu de babalaci dementi! Auzi la agresiv..... si Loganul are jenti pe 15.....
    Ecclestone exclude revenirea Michelin în Formula 1
  • @Radu, ce nu-i bine? "Renault has admitted there is "something wrong" at its Viry-Chattilon base. The French marque is struggling to get to the bottom of a fundamental problem in the area of its piston design that has led to multiple failures in 2015. "On the dyno the engines are reliable," chief Cyril Abiteboul said, "but when we come on track they are not. "Obviously there is something wrong in our validation process, from dyno to track. It's just like aerodynamics, when the wind tunnel is not telling the truth; it's exactly the same in the engine world," he told F1's official website. But the Frenchman said Renault is working hard to solve its problems, and keen to race away from earlier suggestions it might split with Red Bull or even quit F1 altogether. "We are living through a tough moment," said Abiteboul. But "this marriage has all the reason in the world to last. "So we have to do a better job on-track, but we also have to a better job off-track," he insisted."
    Renault dezvăluie existenţa unei erori în procesul de validare a motoarelor la fabrică
  • @ayrton4ever lasa rama ca ii foarte desteapta, compara-i cu o caramida...... In rest ai un mare plus de la mine!
    Alonso: "Nimic nu s-a schimbat la Ferrari"
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău