IN SFARSIT: o masina FRUMOASA de la Renault! Bravo lor, uite ca se poate!
Da. Transmite toata emotia si eleganta pe care era in stare sa o transmita numai Peugeot-ul din aceeasi tara.
Design... hmm. Fata e frumoasa, interiorul este superb, bun gust si rafinat (chiar daca celor de la AutoExpress nu prea le-a placut) dar SPATELE... spatele este dezastru! N-are pic de personalitate, parca ar fi de Polo sau Golf, dar stai! Parca l-ai mai vazut la o alta masina, oare care???
Parerea mea, nu aruncati cu pietre... cu manute rosii, da!:)
Masina batraneasca... hm...
Bogdan, ai cam dat tonul la o interpretare subiectiva cam proasta... E drept, nici pentru bussinesmani nu e, o vad mai curand ca masina contabililor prosperi.
Are cateva atuuri (materiale de calitate, lipsa tunelului median pentru locurile din spate, spatiu mare in spate), dar pretul nu este printre ele. Afisajele bordului nu se ridica nici la nivelul anului 2007, noroc cu displayul central cu navigatie si back-view ca mai spala din rusine... (indicatoarele de combustibil si de temperatura sunt penale, copie dupa Logan). Dupa parerea mea, managerii Toyotei au vrut sa investeasca cat mai putin in face-lift, altfel nu inteleg de ce l-au mai facut!
Cred ca americanii au aflat ca exista motoare cu cilindreea mai mica de 2 litrii exact cu Voltul... Pana la el, motoarele mai mici de 2 litrii erau mai putin credibile decat extraterestrii!
1.Acum, pentru piata americana o fi OK. E posibil. Ce nu inteleg eu este de ce i-ar trebui un motor mai puternic la un hibrid care foloseste motorul termic DOAR pentru a genera electricitate! Parca era vorba de economie, nu?
2.Pun pariu ca posesorii actualului Volt se simt inselati, frustati si ciudosi... exact de ce au nevoie ca sa-si schimbe masinile cu "new and improved" Chevy Volt! Marketingul masii de treaba...
Ultimele comentarii
45 in total