Interesant articol. Doar ca nota pare a fi mai mica decat (merita) alte productii... ceea ce denota o lipsa de obiectivitate, dar nici o surpriza la acest capitol, reporterii AM sunt renumiti pentru asta,
PS: daca eram in locul celor de la Toyota Romania, nu va lasam mai mult de 3 ore sa va dati in RX!
Mmm... nu.
Nu prea inteleg ce e in capul designerilor de la Peugeot Sport.
Anul 2012 aduce aceleasi comenzi langa volan si nu PE volan, frana de mana clasica... hai ca la frana de mana inteleg partial de ce, probabil ca e utila cand faci "demonstratii de maiestrie" cu iubita langa tine, dar e cam subtire scuza.
Aspectul general al masinii desi este bun, exact cum BINE a zis si Mircea M., "Un design evoluat, însă care-şi pierde parcă din agresivitate". Sigur nu mai are acelasi aer feroce.
Mda, ia loc. Eventual pe jos, ca e proaspat maturat. Accelerarea de care tu vorbesti se face pe o unitate de timp sau spatiu. Vorbim deci de secunde sau metri. Si acolo pierzi. Daca vorbim de acceleratie de la 0 la infinit, ai dreptate. La infinit...
Frumoase jante ... si cam atat.
Qashqai-ul e bijuterie pa langa asta!
Pacat de grupul motopropulsor, de sistemele de siguranta active si pasive.. Mazda chiar e o marca ce ar trebui sa inpuna respect, si-au batut joc designerii de clienti cu modelul asta sau cel putin de noi, europenii, poate asiaticii au alte gusturi. Grila masca a radiatorului, laudata de AM, nu trebuia coborata asa de mult, e un SUV, nu o berlina! Fata e anosta, spatele nu spune nimic, designul interior vorbeste pe limba Dusterului nostru, o idee mai elevat, iar finisajul in plastic negru lasa de dorit.
Faza cu oglinzile care flutura la viteza mare e bestiala! Credeam ca numai la cele ieftine se poate intampla!
Ultimele comentarii
45 in total