ne scrii noua de "ignoranta si nestiinta" si "economie de piata" de parca ai avea habar ce-i ala capitalism... te scremi sa ne arati de ce nu avem noi nevoie de masini electrice, dar pana acum nu ai venit cu niciun argument solid, decat cu truisme gen "in economia de piata scopul e obtinerea profitului"... sau scrii cu nonsalanta de "monopolul energetic"... wow! :)) insa iti pui piedica singur: atunci cand trasportul nu va mai depinde de o singura sursa de energie, atunci putem discuta de o piata concurentiala in care CLIENTUL VA AVEA DE CASTIGAT !
esti pueril mentionand marja de profit, de parca sunt marci care impart masini cu motoare termice la colt de strada... sau poate le vand pt. eradicarea foametei si saraciei in lume, nu?
Nu stiu de unde ai inteles tu ca Nissan a facut Leaf ca o actiune caritabila... Nissan Leaf are cel mai accesibil pret dintre toate masinile de genul ei si vine cu principalul scop de a diminua prezenta smogului in marile orase si pt. de a reduce dependenta de petrol. De asemenea, Nissan Leaf vine ca un raspuns la impunerile tot mai stricte legate de poluare. Eu nu vad ce-i rau in asta!
Scrii de "monopol" in energie, dar deocamdata monopolul e cel dat de combustibii fosili furnizati prin intermediul gigantilor petrolieri precum Exxon Mobil, BP, Shell etc. , companii care au apelat de-a lungul timpului la strategii nu tocmai ortodoxe pt a-si extinde influenta.
Eu prefer energie electrica din surse regenerabile. Energia electrica o pot obtine si eu direct investind in panouri fotovoltaice pe casa. Cu energia obtinuta imi pot incarca Nissan-ul direct din propriul meu garaj. O alta investitie buna mai sunt turbinele eoliene. Sunt multe de spus pt a argumenta de ce masina electrica e o alegere rationala, dar ma voi opri aici. Consider ca obiectivul masinilor electrice de 10% cota de piata pana in 2020 e realizabil.
esti pueril mentionand marja de profit, de parca sunt marci care impart masini cu motoare termice la colt de strada... sau poate le vand pt. eradicarea foametei si saraciei in lume, nu?
Nu stiu de unde ai inteles tu ca Nissan a facut Leaf ca o actiune caritabila... Nissan Leaf are cel mai accesibil pret dintre toate masinile de genul ei si vine cu principalul scop de a diminua prezenta smogului in marile orase si pt. de a reduce dependenta de petrol. De asemenea, Nissan Leaf vine ca un raspuns la impunerile tot mai stricte legate de poluare. Eu nu vad ce-i rau in asta!
Scrii de "monopol" in energie, dar deocamdata monopolul e cel dat de combustibii fosili furnizati prin intermediul gigantilor petrolieri precum Exxon Mobil, BP, Shell etc. , companii care au apelat de-a lungul timpului la strategii nu tocmai ortodoxe pt a-si extinde influenta.
Eu prefer energie electrica din surse regenerabile. Energia electrica o pot obtine si eu direct investind in panouri fotovoltaice pe casa. Cu energia obtinuta imi pot incarca Nissan-ul direct din propriul meu garaj. O alta investitie buna mai sunt turbinele eoliene. Sunt multe de spus pt a argumenta de ce masina electrica e o alegere rationala, dar ma voi opri aici. Consider ca obiectivul masinilor electrice de 10% cota de piata pana in 2020 e realizabil.
Cum se face frate ca toti latraii carora le sta in gat Renault, sunt incoerenti si nearticulati?!
Cititi aici si cititi bine: rafinamentul si eleganta viitoarelor modele Renault nu va fi egalata de niciun volkswagen, fiat sau de alte kitsch-uri koreene
E usor sa arunci cu noroi cand exista la indemana o pleiada de mituri reciclate despre Dacia. Dovezi inseamna sa ne arate poze cu masina sau un deviz de reparatie, nu cateva cuvinte aruncate la misto...
@dor3l Tu dor3l in alte posturi cerseai respect de la mine. Respectul nu-l vei capata cu mizerii din astea. Din partea mea scursorile ca tine au tot dispretul meu.
Ultimele comentarii
50 in total