Eu unul consider ca a fost un intreg haos pe circuit. Vettel trecuse de Safety Car, Hamilton nu. Hamilton a trecut si el total neregulamentar, iar ceilalti au pierdut foarte mult respectand regulamentul, Alonso avand PERFECTA DREPTATE dar exista un mare dar. Hamilton trece si isi continua turul, il ajunge pe Vettel, intra la boxe, ies, linia de masini in spatele Safety Car-ului nu se formeaza, iar cand Schumacher vrea sa iasa de la boxe dupa un PitStop efectuat in aceleasi conditii ca si Hamilton si Vettel, Schumacher primeste rosu. Il lasam pe Vettel la o parte, dar Hamilton a depasit Safety Car-ul primeste un banal Drive Through iar Schumacher pica pe 16 iar Alonso si Massa si ceilalti din spatele lor care au respectat regulile ajung in pluton? Mi se pare o magarie mare. Deasemenea pentru incalcarea regulilor SC la Valencia se primesc penalizari de 5 secunde pe cand Schumacher la Monaco 20s sau 25s? Alta problema: Incep sa devin paranoic dar e a doua cursa in care un fost adversar al lui Schumacher este consultant al comisarilor de cursa: Heinz-Harald Frentzen si ca si in cazul precedent la Monaco cu Damon Hill Schumacher a pierdut tot ce a muncit pe circuit. Insa nu asta ma lasa nelamurit ci discrepanta dintre penalizari... Aceleasi reguli incalcate penalizari de 4-5 ori mai mici, Hamilton isi face de cap pe circuit depasind SC-ul ca pe Autobahn Loganuri. Ce Dumnezeu se intampla cu regulile in Formula 1? Chiar incep sa cred ca ceea ce spune Alonso privind manipularea cursei de FIA este in totalitate adevarata.
Multi il critica pe Vettel insa Webber este vinovat si RedBull incepe sa confirme! Era logic si normal sa incerce o depasire fiind in superioritate, Webber insa a clacat si ... restul cunoastem deja!
Ultimele comentarii
251 in total