Macar Automarket a reusit un schimb de cuvinte cu Hamilton si respectiv, rep al echipei McLaren, pe cand voi criticilor n-ati mirosit cauciuc de Formula 1 nici de la 1 km distanta. Asa ca, ciocu mic, cititi si-atat, si cred ca ar fii cazul sa renuntati la invidia si rautatea tipic romaneasca ca faceti de rusine o tara intreaga si nu toti sunt terminati, complexati si invidiosi ca voi.
Voi uitati ca Button nu e genul de pilot care sa inghita ordinele de echipa. Ferrari e echipa ordinelor de echipa. Button nu va face o asemenea greseala sa se mute, e mult prea inteligent. Speculatiile astea sunt absurde, dupa parerea mea. Eu merg pe ideea ca McLaren e pe punctul de a ramane fara un pilot si tin cu dintii de cine poate, si anume Button, Hamilton probabil fiind curtat puternic de RedBull. Asa suna mai adevar. Cat despre Rosberg sunt convins ca este un mare adevar in spatele povestii deoarece DiResta e aproape sigur in cartile Mercedes GP in viitorul apropiat, poate chiar din 2012. Prelungirea contractului lui Schumacher, varianta mentionata de Haug inca din preseason testing, este din nou o speculatie care intareste zvonul potrivit caruia Rosberg ar urma sa plece. Asadar, ar fii o miscare calculata, pe cand cea de la McLaren suna a: Il pierdem pe Hamilton, hai sa-l tinem cu dintii pe Button.
Sunteti nebuni unii dintre voi... Nici macar pilotii propriei echipe nu ii apreciati in contextul in care e si campion mondial, a obtinut o victorie de vis in Canada si pe deasupra e si cel mai apropiat contra-candidat al lui Vettel. Eu sunt Fan Schumacher, am tinut cu Benetton si Ferrari in trecut, echipele unde Schumacher a concurat, fiind fan Senna cand eram mic. Dar niciodata n-am considerat coechipierul lui Schumacher demn sa paraseasca echipa, in contextul in care a confirmat pe pista cum face Button acum. Nu l-am putut contesta nici macar pe Rosberg care a avut dublul punctelor lui Schumacher anul trecut, pentru ca voi uitati un detaliu... doua minti sclipitoare, cu feedback catre ingineri sunt mult mai valoaroase decat o minte sclipitoare si-o maimuta in cockpit. McLaren este unde este pentru ca are doi piloti foarte buni, la fel si RedBull si Ferrari... de Mercedes nu spun nimic, pentru ca rezultatele lor nu se ridica inca la nivelul asteptarilor fanilor.
Cum sa nu spuna nimeni nimic despre securitatea pilotilor. Tocmai asta este ideea: monoposturile sunt mult prea rapide cu toate masurile FIA luate pana acum. Problema asta pare ca e cea mai greu de rezolvat... Interzicerea dublui difuzor nu a rezolvat nimic, anul acesta blown diffusor-ul a dovedit ca este mai eficient decat inovatia care si-a facut debutul la inceputul sezonului 2009. De ce crezi ca masinile pleaca cu plinul de carburant in cursa ori interzicerea blown diffusor-ului sau double diffusor-ului? Iti raspund eu ... e o masura care are in centru prevenirea supra-dezvoltarii monoposturilor in directia in care ar putea deveni periculoase.
Cat despre distrugerea campionatului sau ce se mai critica pe aici... trebuie sa va ganditi ca in acel cockpit sunt niste oameni, nu robotei, si masuri pentru siguranta lor trebuie luate. Nu realizeaza nimeni ca pana la finalul campionatului, in contextul in care noua tehnologie de difuzor a depasit-o pe cea a dublui difuzor, ca si performante, in numai 7 etape, unde se ajungea pana la finalul campionatului, acum cand toate echipele erau intr-un program de dezvoltare continua si accelerata cu scop declarat de a prinde si depasi RedBull??? Monaco a fost un semnal de alarma... FIA nu-l va astepta pe cel de-al doilea... Sa privim totusi partea plina a paharului: va fii din nou spectacol, cu o doza de element surpriza si un mare semn de intrebare legat de RedBull&Newey contra Mercedes (McLaren & MGP), Ferrari cu tehnologii KERS net superioare! Marele Premiu al Marii Britanii va raspunde la multe intrebari si nu cred ca e cineva care sa nu fie cat de cat provocat si entuziasmat de intrebarea: Oare cum va arata ordinea in cursa si calificari!
Ultimele comentarii
251 in total