Nu FIA a avantajat RedBull la Monaco. Regulamentul permite schimbarea pneurilor in cazul unui steag rosu. Au exploatat la fel ca si toate celelalte echipe regulamentul. Ca ei au iesit mai avantajati, tine de noroc si de manevrele lui Hamilton care a provocat 2 intrari SC pe pista, prima la Massa, a doua la accidentul din ultimele tururi care l-au costat pe Button cursa. Deasemenea, revenind la problema ridicata de tine, se numeste avantajat si dezavantajat manevre defensive gen Button la Hamilton - Canada , unde Button, desi il apreciez pt ce a facut in cursa si considera ca nu merita penalizat sub nici o forma, trebuia penalizat pt manevra defensiva asupra lui Hamilton... De ce? La Hungaroring anul trecut, Schumacher a facut aceeasi manevra asupra lui Barrichello si a fost penalizat la SPA 10 pozitii pe grila de start si criticat enorm pentru manevra periculoasa desi nimeni n-a patit nimic. In Canada Hamilton a iesit din cursa in fata unei manevre defensive aproape identice.
Exemple: http://www.youtube.com/watch?v=MUGY54ZxGD8 Button vs Hamilton Canada 2011
http://www.youtube.com/watch?v=7MTtudbPVQ8 Schumacher vs Barrichello
Exact asta este si ideea din spatele declaratiilor de mai sus... Daca solutiile pe care RedBull le are incepand cu Silverstone nu sunt suficiente, se incepe si lupta pe frontul urmator si anume cel al declaratiilor... E foarte logic! Toate solutiile, resursele si armele pe care le ai la dispozitie trebuie aruncate in lupta! In spatele acestor inovatii stau investitii, calcule, oameni angajati, fonduri alocate, bani cheltuiti care nu vor aduce rezultatele sperate. Presiunea de acest gen trebuie neaparat exploatata si ea pentru sensibilizarea celor responsabili de aceasta ofensiva impotriva blown diffuser si engine mapping, avantaje clare RedBull.
Personal vorbind, luand in considerare cat de repede echipele mari se pot adapta la schimbarile de regulament, tind sa cred ca ai dreptate inclusiv legat de McLaren si Ferrari, insa nu uita si Mercedes GP in preseason testing pana sa ajunga la Barcelona, au testat monopostul cu o evacuare clasica foarte asemanatoare cu ce se va folosi pe monoposturi incepand cu Silverstone, atunci utilizarea ei fiind justificata ca un mijloc de testare a fiabilitatii monopostului. Mi se parea ciudat atunci, gandindu-ma ca poate ascund inovatii - insa inovatiile MGP n-au aparut... insa acum tind sa cred ca schimbarea era calculata si unele echipe stiau ca FIA va reactiona astfel si nu cred ca doar Papa Frank a fost unicul responsabil cu bocitul la usa FIA. Scenariul Ferrari 2000-2004 pare sa nu mai fie un model de marketing pentru Marele Circ agreat acum cand brandul Formulei 1 se concentreaza pe spectacol. RedBull a omorat spectacolul la varf in ultimele etape, in calificari locul 1 incepand sa para ca e ca un loc de parcare rezervat pe grila de start pentru RBR.
La fel si speculatiile privind venirea lui Alonso erau negate vehement, spunandu-se chiar ca nu va ajunge niciodata la Ferrari... insa... Stim cu totii cum a fost in cele din urma!
Mobius nu se balbaie, nu-i el Miki sub acoperire! Mare blestem ar fii pe capul lui Miki sa-l prindem pe aici... Voi realizati ce si-ar lua-o??? Multi "fani cu coarne" si-a facut in tara romaneasca datorita "competentei" lui
Ultimele comentarii
251 in total