Imi pare rau tare de Paul Walker. Am crescut cu filmele Fast and Furious si pentru mine a fost un fel de erou al copilariei, unul care a alimentat obsesia mea pentru masini. Din pacate se pare ca membrii familiei lui sunt cam idioti, si probabil se lasa mult manipulati si de avocati. Sunt sigur ca Paul Walker daca mai traia nu ar fi aprobat astfel de actiuni. Sunt de asemenea sigur ca el iubea Carrera GT asa cum este, fara ESP si prostii electronice. Sa nu uitam totusi ca America este tara proceselor civile, care exista chiar si pentru cele mai cretine motive. Sigur niste rechini de avocati au sfatuit familia sa dea in judecata Porsche cu promisiunea ca o sa iasa ceva bani. Oricum nasol! Mai bine nu conducea Roger Rodas ca un tampit.
Madalescu se cearta cu prietenii lui imaginari. Foarte dragut dar si foarte prost. Inteleg ca esti hater si urasti fara discriminare, dar totusi, de Phaeton nu ai ce zice. Mie in general nu-mi plac masinile VW pentru ca mi se par cam anoste. Dar, Phaeton este una dintre masinile mele preferate all-time.
Este incarnarea termenului "overenginered" (caruia nu-i pot gasi sinonim in romana). O masina care este in toate felurile practice un Bentley, dar la un pret mult mai redus. Mi se pare ceva unic ca un brand de volum sa ofere o masina din clasa super-lux la un pret rezonabil.
Degeaba vi cu insulte copilaresti ca adevarul ramane ca Phaeton este, dupa mine, una dintre cele mai mari realizari a marcii VW in domeniul auto si nu numai. Faptul ca masina are mai mult de un deceniu si inca este competitiva cu privire la ce ofera ii releva adevarata natura.
Sigur un proiect indraznet si demn de tot respectul in industria auto. Si Madalescule, chiar si companiile auto rivale au demnitatea de a respecta produsele, tehnologia si eforturile depuse de rivalii lor. Doar un vierme ca tine sta toata ziua sa troleze si sa se certe cu sine insusi.
Cum puteti fi multi dintre voi asa de ignoranti eu nu inteleg. BMW M2 are TRACTIUNE SPATE. Mercedes si Audi au AWD cu bias spre puntea fata, ceea ce inseamna ca subvireaza ca naiba. Asta-i diferenta majora. Nu la putere, consum si nimicuri din astea. Nu va mai uitati numai la specificatiile tehnice de pe hartie. Intelegi au 2 dintre ele se comporta ca o masina cu tractiune fata, deci vor subvira o gramada si abia pun puterea jos, si o sa fie mai putin distractive la condus. In schimb, BMW-ul va iubi curbele si va supravira, ceea ce ii distractiv. De aia nu conteaza specificatiile, pentru ca numai una dintre masini este cu adevarat facuta pentru condus.
Vedeti ce inculti sunteti toti care mi-ai dat manute rosii. Autoblog tocmai a facut un comparativ cu Mazda MX5 vanduta in America si a confirmat ca versiunea de 2.0 aspirata natural (singura vanduta in America) ii cu vreo 50 de kg mai usoara decat 1.4 turbo de la Fiat. Numai redactorii de la Automarket si multi dintre cititorii lor, care de obicei stiu mai nimic despre masini, cred ca un motor aspirat de cilindree mai mare este mai greu decat unul ceva mai mic si turbo.
Prin afirmatia asta "Constructorul nu a specificat încă performanțele de care este capabil noul său roadster, dar ne așteptăm la valori mai bune decât cele ale lui MX-5, deoarece 124 Spider are o motorizare mai mică și mai puternică decât ambele unități din oferta fratelui său de platformă și ar putea chiar să fie mai ușor. " - demonstrati clar ca voi astia care lucrati la Automarket nu stiti nimic despre masini. Masina nu va fi mai usoara pentru ca are 100 de cc in minus. Greutatea unui motor nu-i dictata de cati centimetri cubi are. Fiat-ul acesta va fi mai mult ca sigur mai greu, fiind un motor turbo.
Ultimele comentarii
269 in total