@mda Nu-i nici o dezamagire. Problema ii ca stupizi astia de la Euroncap puncteaza si sistemele electronice la rating-ul total de siguranta. Punctajul care conteaza cu adevarat cu privire la siguranta in cazul unui impact este cel de la adult ocupat, la care a optinut un excelent 86%.
@everyone Oare de ce insista astia de la Euroncap cu impactul frontal cu zidul, un test inutil din moment ce in viata reala nu se ciocnesc oamenii cu zidurile, ci cu alte masini sau stalpi/copaci, impacturi mult mai periculoase deoarece nu au loc pe toata suprafata masinii. De ce nu fac si ei small overlap test daca vor cu adevarat sa inaspreasca standardele de siguranta. In loc sa mearga inainte, ei merg inapoi cu testarile. Uitati-va la testele IIHS pentru adevarate teste de siguranta.
Masinile electrice si hibride sunt niste gunoaie mizerabile si ma bucur ca guvernul nu sustine in nici un fel adoptarea lor de catre mase. Niciun om cu adevarat pasionat de masini nu ar lua in considerare achizitionare unor asemenea aparate lipsite de suflet si caracter, asemenea unor roboti de bucatarie.
Eu nu inteleg de ce voi baietii de la Automarket insistati mereu sa ne spuneti ce consum au masinile ce le testati in Romania pe autostrada. Pe autostrada in Romania nu merge nici dracu'. In afara de putinii romani care locuiesc pe langa cele cateva autostrazi care mai is pe ici si colo. Pentru mine, si cred ca pentru multi altii, ar fi mult mai important sa stim consumul extraurban pe drumuri nationale, stiti voi, pe genul de drumuri pe care chiar circula lumea in extraurban. Pentru mine consumul ala ii important pentru ca nu locuiesc in aproapiere de nici un oras mare. Oricum, mersi de munca pe care o depuneti. Ce am zis e doar o mica sugestie.
@Automarket Nu inteleg de ce ignorati complet Cadillac. Nu tin minte nici un top de vanzari cu marci premium in care sa apara. Poate nu vand ei in Europa, dar totusi vand ceva in America de Nord si Asia. Au sigur mai mult volum si sunt mai relevanti ca Smart.
Ultimele comentarii
269 in total