@Mowgli Eu lucrez cu americani, am prieteni americani si practic toata viata mea zilnica graviteaza in jurul Americii, chiar daca nu locuiesc in America. Americanii iubesc motoarele V8. Asta imi zice cam orice American. De asemenea, majoritatea nu prea au diesel-ul la inima. Pentru ca ii in general mai scump la ei, masinile diesel sunt mai scumpe si pentru ca nu prea reusesc sa respecte normele de poluare. Cele mai bine vandute masini la ei sunt pickup-urile. Milioane si milioane de pickup-uri in fiecare an
. Sunt prieten bun de mai multi ani cu o familie din Texas. Femeia conduce un Chrysler 300 Hemi 5.7 V8 de 370 de cai si barbatul un Mustang 5.0 Coyote V8 de 420 si ceva de cai. Cand le-am zis ca eu umblu cu o masina de 80 si ceva de cai, au ras si au zis ca-i scuter pe langa ale lor.
De asta mi se pare total nefondata afirmatia lui Mircea de la inceputul articolului. Sigur, exista oameni carora le plac masinile mai eco sau chiar electrice si in America. Dar majoritatea sunt hipsteri (multi din California) care si-au gasit o noua modalitate de a se face interesanti. La fel cum era fad-ul anilor trecuti la Hollywood cu Toyota Prius, ca toti smecherii voiau sa se dea iubitori de mediu in fata fanilor, la fel si acum electricele devin un obiect de cult pentru toti techno-hipsterii care vor sa fie la moda. Dar suntem extrem de departe de a spune ca era masinilor pe benzina cu motoare mari incepe sa apuna in SUA. Practic 99% din masinile ce le vei intalni pe drum in SUA au un motor mare (2 litri sau peste) pe benzina.
@Mircea Cred ca si peste 20 de ani o sa fiu tot pregatit de impact :)) Fara suparare acuma dar masinile "eco" nu reprezinta nici macar 10% din piata auto din SUA si nici nu o sa creasca prea mult in curand.
Asa exprimari retarde aveti in articol si sunteti impresionant de neinformati pentru niste jurnalisti auto. Nu vine nici o era a masinilor electrice in America. Defapt, vazarile masinilor "green" au scazut cu peste o treime anul acesta. Si mai spuneti ca Americanii renunta la masinile mari pe benzina. Voi sunteti jurnalisti auto pe bune ? Cum renunta cand cel mai bine vandut vehicul din America ii de departe F-150. Un pickup de peste 2 tone care are numai motoare pe benzina. Sa nu mai vorbim ca celalalte masini cel mai bine vandute sunt alte pickup-uri ca RAM sau Silverado, sau ca SUV-uri au o popularitate exploziva in momentul de fata, si mai toate sunt pe benzina. Ma dezgusta atata propaganda in favoarea electricelor.
@Andy Fara suparare dar Volvo au fost intotdeauna faimosi pentru know-how-ul lor in domeniul auto, in special cand vine vorba de siguranta. Know-how-ul Volvo a adus Ford (una dintre cele mai vechi si gigantice companii auto) la un nivel foarte inalt cand vine vorba de siguranta. Volvo chiar stie ce face, si face foarte bine. Problema ii ca trebuie sa ai bani multi sa faci un lucru asa de bun. De asta au nevoie de chinezi. Acuma nu neg ca si Hyundai stie lucruri, dar in principal lea invatat de la alti producatori. Sa nu uitam ca Hyundai a "furat" multi ingineri si designeri europeni si americani. Sa nu uitam ca au apelat la know-how-ul Lotus pentru suspensiile celei mai noi generatii Genesis. In orice caz nu cred ca putem compara cele doua companii. Volvo intotdeauna a fost un varf de lance al tehnologiei auto.
@mm si TATA Sunteti doi idioti. Daca ar fi dupa chinezi n-ar fi in stare sa construiasca nici nu Logan. Masina asta ii 100% proiectata in Suedia. Scandinavii stiu sa faca masini bune, nu ca chinezii. Chinezii doar le dau banii sa le faca.
Ultimele comentarii
269 in total