Sunt de acord cu Blower. Plus ca, sa spui ca utilizarea turbo scade cilindreea ii o prostie. Nu scade nici o cilindree in realitate. Se scade de la motorul propriu-zis si se inlocuieste cu displacementul ocupat de turbocharger. Cum zic americanii, there's no replacement for displacement. Puterea nu se produce in mod magic. De aceea, masinile turbo au fost demonstrate mai proaste cand vine vorba de consum si poluare in viata reala:
http://www.cnbc.com/id/100433542
http://www.autoblog.com/2015/01/07/ford-ecoboost-poor-fuel-mileage-complaints-wards/
@eu Ma baiete, io n-am zis sa faca cum vreau eu, de parca eu stiu mai mult decat ei si sunt ceva autoritate intergalactica in domeniul sigurantei auto. Eu am zis sa faca teste ca aia de la IIHS (un alt institut de siguranta auto).
@Bombardierul Nu stiam ca a spus cineva ca poti sfida legile fizicii. Si refuz sa fiu numit o dezamagire trista de o persoana care scrie "orikum". Oricum, chiar daca se circula cu viteze mai mari de cei 64 de km/h a testelor euroncap, in afara localitatilor in special, asta nu inseamna ca accidentele se produc neaparat la vitezele alea. Cineva care circula cu 90 dar franeaza tare pentru poate si doar o secunda sau doua, poate reduce semnificativ viteza. Bineinteles, nu in toate accidentele mai ai posibilitatea de a apuca sa franezi, dar asta nu inseamna ca masinile astea se fac praf la 80. Intradevar, siguranta pe care o ofera scade semnificativ, dar nu ii nici chiar asa cum zici tu. Oricum, producatorii auto nu vor sa faca masinile pe cat de sigure ar putea ele fi. In America, inainte de introducerea small overlap test, masinile aveau siguranta abismala pentru un astfel de impact. Acum, dupa, majoritatea primesc calificativul maxim, desi vorbim de aceleasi modele cu modificari structurale minime. Sa nu-mi ziceti mie ca producatorii auto nu stiau sa faca asta si inainte de test. Stiau dar nu voiau, si poate ca au murit zeci de mii de oameni din cauza asta.
@vianu Varsta mea nu are importanta. Si nici a ta. Singurul lucru care are importanta este argumentul pe care il fac. Tu daca vrei sa arati ca gresesc, trebuie sa ataci argumentul in sine, nu persoana care il face. Este universal recunoscut ca fiind o eroare de logica un astfel de atac. Daca un comunist ar face un argument impotriva capitalismului (si tu ai sustine un astfel de sistem economic), nu ai adresa ce zice pur si simplu pentru ca este comunist si tie nu-ti plac comunisti? Sau ai dezbate argumentul in sine, facand abstractie cu privire la cine il face? Oricum misto povestea cu electrocarul. Normal ca iti placea avand in vedere ca atunci exista pe piata din Romania unele dintre cele mai execrabile masini produse vreodata.
@Mda Ce probleme? 86% este un punctaj excelent pentru o masina de segment B. Foarte putine masini din segmentul asta au reusit un punctaj mai mult. Majoritatea au fost mai slabe chiar si inainte de inasprirea normelor. Uita-te la Logan daca vrei sa vezi o masina de segment B cu probleme la siguranta.
@vianu Intradevar, rezultatele sunt cam aceleasi cu impactul cu o alta masina de aceleasi dimensiuni. Problema e ca in viata reala, rareori se produc impacturi cu overlap 100%. De obicei oamenii incearca sa evite impactul si se produce fie un small overlap 25-30% sau un moderate overlap.
@mircea Poate ai dreptate ca-mi cureti comentariul de insulte, dar mi se pare mai mult decat interesant cu de Nedelcu si multiplele sale personalitati (care le agreez de multe ori), poate sa posteze cate insulte vrea.
@mowgli Faptul ca nu adresezi niciunul dintre lucrurile pe care le-am zis arata ca nu-mi pot infrange argumentul. Masinile electric sunt naspa.
Ultimele comentarii
269 in total