@@Sam93 De ce sa nu pot fi fan GM in Romania? Nu stiam ca romanii au voie sa fie fanii numai unor anumite marci. Sunt fan GM pentru ca imi plac masinile care le-au facut si le fac, imi place istoria lor si tot asa. Imi plac masinile Americane in general.
Imi place si Opel destul de mult. Mai sunt si fan Mopar pe deasupra, si de obicei incerc sa nu ostracizez nici o marca anume (in afara de alea chinezesti, pentru ca merita). Iubesc masinile britanice de lux. Iubesc Mercedes si BMW, si chiar si Audi pe alocuri. Iubesc supercarurile italiene. Iubesc Mazda si alte masini japoneze pline de caracter. Is o gramada de chestii faine in industria auto, inclusiv la GM. GM ii o companie cu multe defecte, dar de asta o si iubesc. Are un caracter anume.
Plus, masinile americane clasice sunt superbe. Si in prezent, Cadillac, Chevy, Buick, GMC, toate au modele grozave. Mi-ar placea la nebunie un Escalade pentru vacantele cu familia, sau un CTS-V, un Corvette sau Camaro pentru condusul sportiv, and so on. Deci da, sunt fan GM.
Fiind fan GM, imi place enorm de mult masina asta. Arata foarte fain, motorizare faina, performante bune. Pun pariu ca ar fi destul de distractiva in viata de zi cu zi. Dar, totusi, ii mai grea ca un Duster 1.6 benzina in versiune 4x2. Bahahhahah, sa mor io de stiu cum Opel reuseste sa faca masini stupid de grele. On the plus side, masa ridicata iti ofera in avantaj in cazul unui impact cu o masina mai usoara si de dimensiuni similare.
Pai asta cu prima sute de km depinde. Daca mergi mai mult in oras la viteze mici, atunci da, dar daca mergi extraurban la viteze mai mari, sau chiar pe autostrada, atunci pa si pussy. Oricum sub 5 la suta in prima suta de kilometri nu scoate sigur. Dupa prima suta o sa consume si 10 sau mai mult in functie de stilul si mediul in care este condusa masina. Si da Vianule, consumul oficial este o minciuna. O mare minciuna. O fi ele teste standardizate, dar ar putea fi concepute in asa fel incat sa se apropie mai mult de realitate. Testele standardizate din prezent sub complet SF. Na-u nici o legatura cu realitatea, si de aceea sub inutile. Faptul ca ai teste standardizate, nu inseamna ca trebuie sa le faci rupte de realitate. Cum explici ca in America, aceleasi masini care sunt vandute si in Europa, au consumuri oficiale mai mari decat cele oficiale in Europa. Simplu, testele lor sunt mai realiste. Asa ca sa nu ne mai tragem pe cur cu testele. Sunt niste minciuni gogonate si acceptate, special concepute pentru a reflecta un consum in conditii de laborator, care este si va fi intotdeauna complet irelevant in viata reala, deci sunt si inutile!
Pai ii logic ca masinile sunt mult mai scumpe acum decat modelele echivalente de acum 10 ani. Pai sa ne gandim numai cate chestii s-au imbunatatit. Standarde de siguranta mult crescute atat cand vine vorba de siguranta pasiva cat si activa. Sistemele electronice mai complexe. Motoare de noua generatie. Materiale interioare de calitate crescuta. Respecta standarde de poluare mai mari, si tot asa. Daca caut cred ca gasesc sute de exemple cu privire la cum au fost imbunatatite masinile. Parca candva deceniul asta va deveni si franarea autonoma si apelarea serviciilor de urgenta in caz de accident obligatorii pe orice masina. Intradevar ca a progresat enorm tehnologia, dar totusi chestiile astea nu vin asa pe gratis.
Ultimele comentarii
269 in total