Exista mai multe site-uri pe care detinatorii de Corvette C7 atesta faptul ca pe autostrada scot consumuri mai bune decat cel declarat de producator in mod consistent. De asemenea, in primul videoclip nu era consumul instant ci media pe ultimele 25 de mile. De A1 nu m-am luat pt ca-i din grupul VAG. Chiar imi place masinuta. Oricum, fie ca vrei tu sa recunosti fie ca nu, ideea mea era ca motoarele mari aspirate is mai bune decat cele mici turbo, atat la consum cat si la performante.
@Mowgli Mai Mowgli, tu din nou nu vrei sa recunosti realitatea? Abia astept sa te vad cum postezi un filmulet in care ne arati cum iti mananci filtrul de aer. Uite aici cat consuma Corvette in viata reala: https://www.youtube.com/watch?v=W9SzrYLCfvY
Dupa cum arata si computerul de bord, are o medie de 32 mpg, care se traduce in 7,35 litri la suta de kilometri. Uite altul care scrie ca a condus-o tarisor si are o medie de 28 mpg (8.4): https://www.youtube.com/watch?v=IVqQOG8n1lE
Asta in conditiile in care vorbim de un motor de 6.2 litri, V8, 460 de CP, aspirat natural. In acelasi timp, intr-un test Automarket, un rahatel turbo 1.0 95 CP din Audi A1, condus tare pe serpentine scotea peste 9 la suta.
Motoarele turbo sunt de tot rahatul. Cele aspirate natural, sau cu supercharger, sunt mult superioare. VW oricum s-a facut de oaie cu 1.4 TSI care pica primul, inainte electronicelor, si alte rahaturi din astea la vremea lor, in loc sa fi imbunatatit 1.6 16 valve care il aveau si era mai bun. Cele mai bune motoare in lume sunt cele aspirate natural de la GM din seria LS. Compacte, usoare, performante, cu cuplu mare, si eficiente cu consum redus. Corvette scoate 7 la suta consum extraurban oficial si dovedit, si Escalade 10 la sute, pe cand un 1.0 turbo din asta pe Golf, o sa scoata 7-10 la suta consum real extraurban.
@Nea Saiba Se pare ca tu inca traiesti in anii 70. Daca te uiti la timpi de pe Nurburgring o sa vezi ca muscle car-urile astea depasesc masini sport pur sange ca Ferrari 458, la o fractiune din pret. Daca nu pot lua curbe, nu stiu cum naiba scot asa timpi rapizi. Poate zboare peste circuite. In orice caz, nu-ti inteleg obsesia cu masinile pentru raliu, pentru ca ele nu au corespondente in cele de pe sosea. Daca te referi la hatchback-uri si alte masini mici de performanta, sunt intotdeauna cu o clasa sub muscle car-uri.
Ultimele comentarii
269 in total