Un rahat pe bat masina asta. Mai bine un Fiesta 1.0 ecoboost toata ziua. Ma doare in cur ca-i o tehnologie noua. Daca la momentul de fata ii o tehnologie inapta, atunci nu merita banii astia.
@LauCalin nu inteleg ce-i cu mentalitatea asta de bananier, excitat ca orice tehnologie noua ii automat mai buna. Sau ca analogia cu respingerea automobilului in trecut are vreun gram de validitate in contextul masinilor electric. Numai daca iti opresti creierul poti crede asta. Ce ne ofera astazi Renault este o flegma in ochi. Altcumva nu as putea descrie faptul ca iti cer chirie pe o componenta a propriei masini, care oricum ii un rahat electric cu roti.
Cateva greseli in articol. Specificatiile tehnice oficiale exacte inca nu au fost oferite. Oficialii GM au spus ca 2.0 turbo face 0-60 mph "well under six seconds", deci suta ar venii undeva la 5.6-5.8, nu la 6 secunde, cam tot pe unde ii si Mustangul cu 6 cilindrii. Al doilea lucru, de unde naiba stiti voi care-i consumul mediu cand nu a fost anuntat decat ca in ciclul highway (cum ar venii la noi extraurban) va scoate peste 30 mpg (nu a fost oferita cifra exacta). In ultimul rand, 3.6 V6, desi are exact aceiasi cilindree cu vechiul 3.6, este un motor complet relucrat si nou, fiind lansat pe Cadillac CT6. Cam atata aveam de zis.
In rest, exteriorul si interiorul arata bestial. Si pe partea tehnica sunt progrese remarcabile. Pentru Romanica un 2.0 turbo ar merge numai bine. Imi place ca GM si-a dat seama ca facea gresit si acum pune accent pe scaderea greutatii masinilor lor. Sa speram ca vom vedea astfel de progrese si la noile modele Opel.
@@Bou_Bardierul Cred ca ai deficiente mentale grave. Cum sa fie strazile pline cu ele daca abia sa lansat modelul? Si nu trebuie neaparat sa platesti taxe si asigurare pentru 5 litri. Sunt multi care au posibilitatea sa le inmatriculeze in alta tara si sa plateasca acolo taxele si asigurarea. Si in plus, ai intotdeauna optiunea motorului de 2.3.
Cum au spus si ceilalti, ati fost cam rai cu Mustangul. Adica, motor V8 de 5 litri si 11 la suta in mod de condus temperat nu-i rau deloc. Majoritatea benzinarelor de peste 100 de cai, mici si mari, scot in jur de 7 la suta in regim de mers normal. Deci 11 la un V8 chiar nu-i rau deloc. Nu ca ar conta aspectul asta foarte mult. Ati fost cam rai si cu punctajul la pret, care sa fim sinceri ii imbatabil, si nu-i mare deloc cand ne uitam la ce preturi SF au unii la niste masini mult mai cuminti.
Ce ii trist este ca in Romania suntem impozitati in mod complet stupid pe cmc. In majoritatea tarilor UE impozitul se pune fie pe emisii, fie pe putere, sau alt criteriu mai relevant decat cmc. Au Americanii pacate lor (multe) si sunt criticati serios pentru asta de toata lumea, dar muscle car-urile sunt un lucru foarte fain si nu ma pot abtine sa nu-i invidiez ca nu au taxe ca la noi si benzina ieftina, deci si un om din clasa de mijloc se poate bucura de o asa jucarie. Si haideti sa fim sinceri. Mustang nu-i despre specificatii tehnice, cea mai buna tehnologie si chestii din astea. Mustang exista sa te faca sa zambesti, sa razi si sa fi fericit de cate ori conduci.
Ultimele comentarii
269 in total