@Mowgli Pai cum? Nu au zis cei de la Automarket ca le-a consumat 7 la suta? Si Corvette in viata reala cam tot pe acolo consuma extraurban. Si nu am zis ca consuma identic. Am zis ca nu-i mare diferenta la consum, desi este o diferenta enorma in constructie si in artificiile tehnice complet inutile.
@Dan Liste triste. Hai ma lasi! Niste liste pe care cativa oameni ajung. Si Ferrari au liste lungi de asteptate dar nu poti sa zici ca nu-s exclusiviste. Defapt, nu cred ca a vandut mai mult de cateva mii de unitati. Si da Corvette este atat exotic cat si exclusivist in Europa. Uitate la o tara imensa ca Germania, unde nu gasesti la vanzare mai mult de 200 de exemplare din noul C7.
@wakeup! Asta-i mit urban ce spui tu. In primul rand ca noi rezerve de titei se gasesc tot timpul. In al doilea rand, vorbim de motoarele cu ardere interna, care pot merge practic pe orice, nu doar benzina si motorina. GPL, GNC, etanol, biodiesel, etc. Defapt, UE impune ca pana in 2020 20% din combustilii folositi sa fie bio. Ca sa nu mai vorbim de noile descoperiri din domeniul producerii din combustibili sintetici, precum cea de la Audi. Deci sa nu ne impacientam. Combustibili o sa fie. Daca nu, prefer oricand sa-mi iau un Mercedes in anii 80 si sa bag ulei vegetal in el.
Pai mai Vladutz, ce naiba de ecologist mai e asta cand consuma extraurban un pic mai putin ca un Corvette cu motor de 6.2 litri. Ecologie pe hartie si de marketing, ca la toate hibridele, dar in viata reala, ciu ciu. Sa vedem intr-un mediu putin mai urban cum se descurca cand bateriile nu sunt incarcate.
Si mai Danutz, tu zici acuma ca n-ai treaba cu SUA si in comentariu anterior ziceai " în SUA cât de exotic este Corvette față de i8?" Pai hotarestete odata. Si de ce materiale vorbesti Danutze? De rahaturile alea ecologice din i8? Ca noul Corvette are aproape tot interiorul acoperit in piele. As putea spune ca interiorul are o calitate similara, daca nu chiar mai buna in Corvette. Sau vorbim de materiale de constructie ca fibra de carbon? Iti zic eu un secret, fibra de carbon ii naspa pentru masini. Daca o busesti un pic, poti sa o arunci la gunoi, si in caz de impact este nesigura, lucru evidentiat de punctajul Euroncap slab al BMW i3. In schimb, un Corvette rezista 1000.000 de mile. Da, un i8 se va devaloriza mai greu, pentru ca nu-l cumpara nimeni, dar Corvette-ul si-l pot permite ca intretinere si oamenii care nu-s miliardari. Eu as prefera oricand o masina adevarata, in defavoarea unei roabe din asta electrice. Mai ales avand in vedere ce performante penibile are in curbe.
@Nelule Bahahahhahah?? CE??? Ce au facut? Tu glumesti? Ce a crescut siguranta auto cel mai mult este rigiditatea structurala. Constructia propriu-zisa, nu electronicele. Degeaba ai toate rahaturile electronice din lume cand se baga in tine un tigan analfabet sau ceva betiv cu un Q7. Tu uitate mai baiete la testele Euroncap sa vezi unde a crescut siguranta. Cand in 98 toate masinile se faceau zob si stalpul A se indoia ca o conserva, iar apoi prin anii 2000 au inceput sa fie mai bune, iar la multe masini mai mari si rezistente de constructie noua nici nu le crapa parbrizul la 64 la ora. Sa nu mai vorbim de small overlap test care reprezinta 25% dintre impacturi si la introducere in America era jale iar acum toate rezista la el. Alea is adevaratele progrese in domeniul sigurantei baietas, si de aia traiesti in caz de accident, nu ca nu stiu ce electronica bazaie cand iesi de pe banda de rulare.
Ultimele comentarii
269 in total