Stiti zicala aia "Don't feed the troll". Eu zic ca cea mai usoara solutie ar fi sa-l ignoram total toti. Atunci degeaba tot ar comenta, ca ar vorbi singur. Serios, cel mai tare l-ar enerva sa fie ignorat. Stiu pentru ca si eu mai trolez din cand in cand. Daca nu-i dai atentie, il lovesti cel mai tare. Si dupa ce o sa posteze la vreo 10-20 de articole la care nimeni nu o sa-i dea reply, o sa se sature in cele din urma si o sa renunte. Altfel, cu cat va contraziceti mai tare cu el, cu atat se distreaza el mai bine.
Poate SUV-urile, crossoverele si orice alte masini asemanatoare de la GM au spoilerul fata extrem de jos. Oficialii GM au declarat ca este asa din motive de aerodinamica si ca partea cea mai de jos poate fi data jos complet daca se doreste incursiunea in locurile unde este necesara o garda la sol mai mare. Oricum, eu in segmentul asta as lua Jeep Renegade, oricat de scump ar fi el.
Eu mi-am luat permisul in 2011, fara spaga bineinteles. La sala am luat 24 de puncte doar pentru ca m-am grabit. Puteam lua si 26.
La traseu am avut placerea de a conduce cu un politist foarte calm si de treaba. Am mers maxim 5-6 minute. O parcare laterala, cateva sensuri giratorii, si in rest mers pe niste stradute. Ma penalizat pentru ca am mers prea incet, am uitat sa semnalizez de cateva ori si mi-a mai murit motorul.
Dar n-am comis greseli grave. Un prieten bun care a dat si el examenul, a ratat de 2 ori parcarea laterala, dar lui nu ia murit motorul. Am trecut amandoi.
Altii in schimb, nu. In afara de mine si el, nu am cunoscuti care sa fi trecut din prima. Cand i-am spus la instructor inainte de examen ca niciun cunoscut de-al meu nu a reusit sa treaca din prima, sa enervat crezand ca am ceva atitudine din asta de auto sabotaj emotional, dar eu pur si simplu faceam o observatie.
Da, masina ii grea si performantele slabute. Asta pentru ca platforma ii destul de veche. Dar hai sa fim sinceri. Pentru un monovolum, sunt mai mult decat suficiente. Din moment ce cine stie ce raliuri nu prea fac pe drumurile din Romania, si locuiesc intr-o zona montana cu serpentine, pentru mine are mai mare valoare manevrabilitatea legendara a masinilor Ford, in defavoarea performantelor in linie dreapta.
Ultimele comentarii
269 in total