Doi hateri ma barfesc ca niste babe de la tara in lipsa mea. Vad ca Automarket vine din nou cu niste titluri scrise cu priceperea unui grajdar. Daca ati stii ceva despre masini, copchilasul junglei si vianu iubitor de musk, ati stii ca singurului motiv pentru care Ford F-150 o sa fie hybrid este intrarea in vigoare a noilor norme CAFE. Normele astea stipuleaza ca fiecare producator trebuie sa aibe la nivel de marca o anumita medie mpg.
Dat fiind ca F-150 este cel mai bine vandut Ford in America, va trage mult in jos media mpg. Asta-i singurul motiv "dragii" mei. Nu scoateti sampania inca. Nu cade nici un bastion. Ford pune cateva bateriute sa mai traga de mpg-ul oficial in oras, care ii total fictiv, in sus.
Ford nu ar fi facut asta niciodata daca nu erau obligati de guvern. Si sa nu credeti ca o sa insemne ceva, pentru ca tot modelul pe benzina o sa fie cel mai popular. GM videa mastondonti din astia in versiune hybrid inca din 2007-2008 si nu a insemnat nimic semnificativ.
@Vianu Nici macar nu esti in stare sa exprimi o idee coerenta. Nu aduci nici un fel de argument valid. Dai din gura aiurea. Masinile autonome is pentru pufarini ca Vianu!
Intr-un fel ii pacat ca-si pierd din exclusivitate si o sa ajunga la second la fel ca BMW, ca gasesti unu' pe toate santurile. Dar exclusivitea nu face bani in ziua de azi deci intelegem si noi.
Nu prea inteleg nici eu obsesia asta a VW cu vandutul de diesel in America din mai multe motive. In primul rand, dieselul nu-i popular deloc in SUA. In al doilea rand, majoritatea producatori mainstream de succes(Chevy, Ford, Toyota) nu prea ofera modele diesel deloc cu exceptia Chevy Cruze diesel. Deci chiar nu inteleg care-i faza la ei. Au vandut maxim 50,000 de unitati diesel pe an. Asta in cel mai optimist scenariu. In contextul in care vand cel putin de 10 ori mai multe masini pe benzina pe an. Chiar nu are sens.
Ultimele comentarii
269 in total