Nu vreau sa credeti ca-s hater BMW, pentru ca chiar am iubit multe dintre modelele acestei marci, dar pentru numele lui dumnezeu, 1.5 litri, 3 cilindri, diesel cu tractiune fata. Combinatia asta nu ii doar patetica pentru un brand premium, dar si blasfematoare la istoria si spiritul marcii BMW. Imi pare rau ca s-a ajuns aici. Probabil din cauza incercarii de a reduce media CO2 la nivel de marca.
Mititel, ti-am zis ca am crescut in munti, fiind toata viata pe langa off-roadere. Aici toata lumea are Jeep-uri, inclusiv vecinul de vis-a-vis care are un Cherokee. Experienta personala ii irelevanta pentru ca tu ca persoana poti afla despre 5-10-50 de masini, dar studiile de fiabilitate analizeaza date despre mii sau zeci de mii de masini. Tu esti clar genul de defazat mintal care crede ca daca a avut el o experienta cu o masina, toate masinile de genul ala sunt la fel. In rest vorbesti numai balarii si cretinitati. Si de ce mama dracului ai pune un tow bar la un minivan ca Journey? Americanii fac printre cele mai fiabile masini din lume. Dar cum ar putea intelege un cercopitec ca tine asemenea lucruri? Statisticile arata adevarul despre fiabilitate. Dar tu nu crezi numai experiente personale. Ei bine, chiar in ultimele luni am avut una cand vecinul si-a vandut un Daihatsu Feroza care trebuia reparat zi de zi si a luat un Cherokee de la sfarsitul anilor 90 care pare a fi indestructibil. Merge pe oriunde, si tracteaza orice. Il intretine execrabil si nu a fost odata sa nu porneasca. Deci nu mai vorbi idiotenii.
@addeco Da sigur. Ti-as fi crapat capul pentru ca nu esti de acord cu mine? Tu pe ce lume traiesti? Tocmai te-ai intors din Iraq si ai sindrom post traumatic cu urme de paranoia? Poate te-as fi facut idiot, dar nu ti-as fi crapat capul. Si bine ca te legi de calitatea scrisului meu in niste comentarii scrise in graba pe net. Good job being a first class idiot!
Ba Mititel, lasa-ma tu cu povestile tale. Ce materiale visezi? Am zis clar ca aveau materiale proaste in era Daimler, facute intentionat asa sa nu pape din vanzarile Mercedes. In plus, materialele nu au nici cea mai mica legatura cu fiabilitatea. Sunt lucruri complet diferite. Masinile britanice de lux au niste materiale de super calitate dar o fiabilitate oribila. Si spare me cu povestioarele tale despre Jeep. Poti sa tractezi cat vrei cu Grand Cherokee ca nu se rupe nimic. Am crescut in muntii din judetul Harghita si am fost pe langa masini de teren toata viata. Stiu ce pot Jeep-urile. Faptul ca ai lucrat tu la cateva produse Chrysler nu inseamna nimic. Nici faptul ca au avut cateva recall-uri. Japonezele is campioane la recall-uri si germanele nu stau nici ele rau. Statisticile arata adevarata poveste. Si ma refer la studii adevarate, nu rahaturi gen JD Power sau Consumer Reports. True Delta arata ca noul Wrangler este unul dintre cele mai fiabile modele de pe piata americana. La fel si nou Cherokee, Grand Cherokee si probabil asa va fi si noul Renegade. Produsele din era Daimler erau bune, excelente chiar, numai nu la fiabilitate sau materiale. Oricum, la inceputul anilor 2000 pana si compania sora Mercedes avea o fiabilitate oribila mai ales la electronice. Cam toate aveau, asa ca nu-ti mai deschide gura aiurea.
@addeco Nu fac nici o reclama draga domn, sa numeste a fi fan. Daca nu ti-ai dat seama dupa poza de profil, sunt fan Chrysler. Masina asta numa obscura nu-i considerand vanzarile pe care le are. Si ce tot indrugi cu calitatea? Ce calitate? La interior? La partea tehnica? Spune ceva concret. De ce as vorbi politicos? Suntem in mediul online. Multumestete cu faptul ca nu te injur. Poti sa revii la idee de cate ori vrei tu. Ai si dovezi in privinta asta in afara de impresiile tale personale? Pentru ca daca nu, STFU. Parteneriatul cu Daimler era o era in care masinile Chrysler primeau platforme antice, aveau materiale de Logan la interior si erau in general tinute la un nivel inferior si prost sa nu concureze cu produsele Mercedes. Chiar si asa Chrysler a reusit sa le faca grozave si au fost un success. Acum de cand is cu Fiat, masinile Chrysler sunt mai bune ca niciodata fiind nu mai sunt trase in jos intentionat. Tu spui multe dar putine lucruri concrete. Cum a scazut calitatea Jeep mai exact cand vanzarile in Europa au crestere 150% de la an la an si in America de 20%, unde deja vand mai mult ca marci de volum ca Hyundai, Subaru, Volkswagen, etc.
@addeco Trebuie sa fii nebun sa-l compari cu Wrangler in off-road. Wrangler a fost conceput de la 0 ca off-roader. De asta este extrem de limitat on-road. Adica ii zgomotoasa, lenta, nu foarte comfortabila, ruliu mare, consum mare, etc, toate atribute care o fac un zeu all off-road-ului dar o masina foarte slabuta pentru mersul pe drum. Renegade ii bazat pe platforma de Fiat Punto si nu ii conceput numai pentru off-road. Iti dai seama ca majoritatea clientilor il vor conduce pe drum, deci trebuie sa fie cel putin decenta si la mersul pe asfalt. Wrangler in schimb ii facuta pentru off-road in special. Renegade trebuie sa satisfaca pe amandoua suprafete, atat off-road si cat asfalt. Renegade nu e facut sa bata Wrangler sau mai stiu eu ce in off-road. Renegade ii facut sa fie cel mai bun crossover de segment B in off-road, si reuseste pentru ca asta ii un segment unde majoritatea modelelor abia se descurca pe un drum de tara sau o bordura mai inzapezita, nici vorba de un drum forestier macar.
Ultimele comentarii
269 in total