Sunt de acord cu Andy. Nu inteleg de ce Toyota crede ca o masina ecologica trebuie sa arate execrabil. Si nu inteleg cine naiba ii designerul ala care insista sa pune toate instrumentele de bord pe mijloc. Nimic nu ma enerveaza mai mult la o masina decat plasarea ceasurilor, display-urilor si tuturor chestiilor importante pe mijloc. Arata ca naiba si nenatural si nu inteleg ce rost are. Macar la tehnologie sper ca o progresat masina, ca la design ii varza. Chevy Volt arata de 100 de ori mai bine, atat la exterior cat si la interior.
@S fiind fan al muscle car-urilor vechi, si a modelelor noi Chrysler, Dodge, Jeep si Cadillac, care cam toate sunt cu muchii ascutite si patratoase, deduc ca sunt o persoana de varsta a treia.
@Cel care nu poate sa-si aleaga un username
Drag anonim, daca BMW proiecteaza masini pentru flotele corporatiste in primul rand, atunci ne-am dus pe apa sambetei. Nu stiu de ce ar trebui sa fie alea atat de "eco-friendly" pana la urma. Motivul e clar ca vor sa scada media CO2 la nivel de marca, si motorul asta pacaleste ciclu NEDC la greu. BMW era candva o marca de lux. Acum mai putintel. Si da, dispretuiesc ca Mercedes foloseste 1.5 Dci pe A-class. Dar totusi, nu poti compara un SUV cu A Class. Categorii de greutate diferita. In plus, Mercedes nu face doar masini de lux. Face si dube, si de toate. Si sa vedem ca de arhi-suficienti ti s-ar parea 116 cai cand urci pe serpentine si intri intr-o depasire pe drumuri de munte ca aici unde stau eu. Imi pare rau, ii o masina faina, si chiar imi plac BMW-urile, dar nu poti handicapa masina asa.
Ultimele comentarii
269 in total