@Mowgli Din pacate, ai mare dreptate. Tot oamenii de rand vor suferi, nu smecherii de la conducere. Macar atat sper ca acest scandal le va face si lor viata putin mai grea.
Si imi cer scuze pentru greselile facute in comentariul anterior. Ma grabeam si am uitat sa mai recitesc sa verific daca am facut greseli. Fara un buton de edit....
Intr-un fel imi pare rau de VAG, si parca si merita. Adica oricum au preturi mai mari decat alte branduri de volum, fara se merite. Cu ce erau masinile lor mai speciale ca sa merite preturile mai mari ca Opel sau Ford, de exemplu? Niste gume mai moi la interior? Mare rahat! Si dupa ce ca aveau preturi mai mari, s-o si zgarcit la motoare si nu au respectat noxele pe bune. Asta dupa ce au facut o gramada de economi prin faptul ca au folosit aceleasi platforme timp de aproape 10 ani. Ei bine, acum sa plateasca ca au facut destul profit anii trecuti!
Am vazut si eu un GLE Coupe nou ieri. Doamne da urat poate sa fie! Imi plac toate modelele Mercedes de pe piata, in afara de asta. Nu stiu daca ii mai urat a noul X6, dar un general SUV-urile astea Coupe au eleganta unei locomotive diesel din anii 70.
Nota un pic cam mica. Daca era un Golf ii dadeati 4.6 sau ceva de genu. La mai multe categorii nota pare tinuta artificial jos. Anyway, noua asta ii cu adevarat impresionanta. In primul rand ma bucura scaderea enorma de greutate pentru acest segment. Nu in fiecare zi un hatchback de segment C pierde 200 de kg, chiar daca greutatea dinainte era mare. Pe unde locuiesc eu, in regim normal de mers, nu cred ca ar consuma mai mult de 4.5, ceea ce ii excelent pentru o masina de 136 care prinde suta in sub 10 secunde. Performantele crescute sunt foarte binevenite. Cred ca si siguranta a crescut. Vom vedea la crash test. Interiorul pare un mare salt inainte. Sincer, cam la toate capitolele masina prezinta progres semnificativ. Ii felicit pe cei de la Opel pentru efortul depus!
Ultimele comentarii
269 in total