Astia de la Mitsu am impresia ca si-au cam pierdut mintile in ultimul timp. Nu stiu ce sa zic, dar au o strategie foarte proasta si vanzarile lor sunt execrabile. Evo era cam singurul motiv pentru care la lume ii pasa de Mitsu. Evo facea companie faimoasa si era un boost incredibil de imagine si reputatie. Era chiar asa greu sa dezvolte o generatie noua de Lancer si sa puna un motor puternic si sa-i zice Evo. Adica nu stiu, dar dupa mine, daca ai un lucru bun care merge bine, de ce sa-l strici?
@Andy nu sunt de acord cu ce ai spus tu. Nu sunt fan VAG dar sunt fanul fostului Phaeton si crede-ma ca era o masina superioara in comparatie cu Audi A8. Practic era un Bentley, cu sigla VW. Esec comercial da, pentru ca stim cu totii cat de snobi is oamenii. Dar masina era una extraordinara. Sa nu mai vorbesc de siguranta. Am avut un prieten de familie cu Phaeton care a pierdut controlul pe un drum umed si alunecos la 90 km/h ajungand intr-un copac. Masina a fost distrusa total in partea din fata dar cu zero instruzie in habitaclu iar el a scapat cu o usoara fractura la un brat din cauza bruscarii. O masina care nu o pot descrie decat cu termenul "overengineered". Ma intristeaza sa aud ca fa vi electrica. Sa faca si ei electrice de volum, ca Phaeton oricum nu conteaza pentru mediu. Cat vor vinde? Cateva mii de exemplare?
Eu nu prea inteleg argumentul asta cu cilindrea. Cine naiba are sa dea peste 30 de mii de euro pe o masina dar se zgarceste la cateva sute de lei pe an. Adica totusi, vad atatia rupti care au masini cu motoare de peste 2 litri si totusi se descurca cu plata taxelor. Deci nu inteleg cum poate fi asta un devantaj substantial. Adica totusi, multa lume cheltuie banii aia in cateva luni pe tigari sau alte rahaturi irelevante si inutile de genul, nu vad ce-i asa mare lucru sa platesti 900 de lei impozit in loc de 200, si la RCA la fel.
Am fost in cateva ocazii cu noul Logan si chiar m-a impresionat. Suspensiile par foarte comfortabile si ruliul este surprinzator de mic. Consumul e foarte bun de asemenea, iar masina e destul de animata pentru segmentul si pretul in care se afla. Interiorul a crescut mult in calitate de asemenea. Sa nu mai vorbim de spatiul interior care este de-a dreptul impresionat pentru o masina de segment B. Practic, este o masina foarte decenta care nu vad cum nu ar putea fi de ajuns pentru omul de rand. Acestea fiind spuse, pe mine ma preocupa foarte mult siguranta iar cele 3 stele dupa cele mai noi standarde sunt cam slabute. Mai mult, poti gasi oferte de masini noi sau aproape noi prin Europa la pret de Dacie. Masini care sunt superioare in orice mod posibil. Deci draga Dumbrava Andrei, puteai sa-i iei sotiei tale masinile astea la acelasi pret de Sandero:
http://www.mobile.de/ro/Automobil/Opel-Astra-Selection-115-PS-inkl.-Klima/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:19000,mdl:5,frn:01-2015,mlx:10000,dmg:false/pg:vipcar/206309096.html#
http://www.mobile.de/ro/Automobil/Ford-Focus-Lim.-1.6-Ti-VCT-Ambiente-AKTION/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:9000,mdl:20,frn:01-2015,mlx:10000,dmg:false/pg:vipcar/211169766.html
Cam la acelasi pret, si multe altele. Deci, personal nu sunt convins ca Dacia este alegerea cea mai buna. Desi, este o alegere cel putin decenta.
Ultimele comentarii
269 in total