Iar la Ferrari daca deja se stie cine are voie sa depaseasca pe cine si cine nu, la astialaltii nu se stie.. dar s-a aflat acuma...(de parca nu se stia).
La Ferrari era clar care erau regulile... si din cate imi aduc YOO bine aminte, mereu pilotul cu sansele cele mai mari la campionat, dupa jumatatea campionatului, era pilotul nr1 (ceea ce mi se pare corect).
Nu imi amintesc ca Massa sa il lase pe Alonso atata timp cat inca era prea devreme in campionat sau cand era in clasament in fata lui.
Ferrari a fost, este si v-a fi cea mai titrata echipa din F1, fie ca va place sau nu, si tot o data este si cea mai unita echipa..
Atata timp cat niciodata nu o sa-i auzi sa comunice cu inginerii chiar asa pe `fata` cum o fost cursa trecuta cu rbr-urile, sa nu va mai aud.
Iar Alonso o avut dreptate in legatura cu ei: ei care nicioadata nu gresesc, sunt o familie...lol, nicioata rbr-u nu o sa fie mai mult decat o simpla echipa de F1, amintita de o minciuna... frumoasa pentru fanii acesteia.
Sun fan Ferrari de cand ma uit la F1, dar tot ce am scris sus este justificat, si numai cei ce nu au taria sa se impace cu gandul ca toata lumea mai greseste, nu o sa recunoasca nicioadata acest lucru.
Se vede ce este F1 in ziua de astazi... nu mai este necesar nici un comenatriu, ca desigur toti ne-am dat seama...(multi nu recunosc).
Sa nu ma aud cum striga frustratii: baaa da la Ferrari or fost `team orders`, ca asa este la toata lumea mai mult sau mai putin pe fata...
Oricum de cand ma uit la F1, nu am vazut ca un pilot sa dee cartile chiar asa pe `fata` cum le-a dat vettel si rosberg...
Ce mai e de zis este ca daca lui Alonso nu i se desprindea aripa fata in acele 2-3 ture nenorocite de care avea nevoie sa mai stea pe pista pana se usca, cand iesea de la boxe facea spectacol.
Opaaa... am mai auzit pe careva de aici ca e posibil ca raikkonen sa fie dat mai in spate... s-a intamplat... la cate probleme or fost cu traficul cursa trecuta, si cat de periculos este sa pleci din mijlocul clasamentului, v-a avea ceva probleme
Ultimele comentarii
77 in total