• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Dane, Dane, de ce mă citeşti numai “pe sărite”?...Ţi-am precizat deunăzi că vroiam să fac pe psihopedagogu’ cu @Mafia, nu că-l susţin în unele derapaje verbale ale sale…De ce nu eşti atent la ce scriu? Nu vreau să consider pe nimeni “inferior” mie, dar, dacă tu aşa vrei să te situezi faţă de unii de pe aici, ajung să cred că îi şi dispreţuieşti…Cu timpul, Cuantic nu va mai fi cel pe care îl ştia înainte lumea de pe AM! Cred că mă inspiră…@Dirigu, care mi se pare un tip amiabil şi care nu vrea să se fricţioneze cu nimeni :) Chiar mă gândeam să-mi schimb nick-ul în…Peacemaker. Privesc în urmă cu…neplăcere; am fost deseori nedelicat în disputele cu saabofobii – a lupta pentru apărarea adevărului şi identităţii unei mărci necesită obligatoriu o ţinută mai sobră, mai demnă, căci de împroşcare cu mocirlă sunt sătul până în gât şi încă un cap, şi înspre mine, şi dinspre mine…Pe bune, vei avea surpriza de a asista la metamorfozarea treptată a lui Cuantic, care, în esenţă, nu depune armele, ci pictează motive florale pe ele… Orgoliul tău are de suferit că am descris fostul meu BMW în culori cenuşii? Are 170 000 la bord şi pace, vino să ţi-l arăt dacă nu mă crezi. Acum aparţine soră-mii, dar îl mai trambalez şi eu, ca să nu-mi ies din mână. Dacă ai şti ce prost percutează la 102 CP, de mă “face” şi un Logan, plus că “papă” în draci (m-am oprit asupra lui 1.6 în loc de 2.0). Festele plăcute jucate de tracţiunea spate, mai ales pe zăpadă, spaţiul interior destul de mare şi bordul sportiv, orientat către şofer, îi mai salvează prestanţa. În concluzie, nu puteam alege o maşină mai varză :P Dintre toţi amatorii “triadei”, pe tine, Dane, te stimez la gradul cel mai înalt! Poate te văd şi ca pe un “prieten” (cu ghilimelele de rigoare, că şi tu le-ai pus). A, îl simpatizez şi pe @LauCalin, omul-broscuţă. Ba şi pe @ScorpyonVAG, stăpânul…inelelor. Chiar mi-e dor de vremurile când o suită de useri întreţineam convorbiri mai palpitante decât astăzi…Acum ţinem cu dinţii de “dreptatea” noastră, tolerăm mai puţin contradicţiile, ne apreciem unii pe alţii numai dacă ne place exprimarea care ne vizează… @LauCalin, referitor la deja controversatul caz Tinu, niciunul dintre noi n-a fost la faţa locului, ca să conchidă pe bază de certitudini verificabile, dar, când discuţi cu anumite persoane din anturajul politichiei şi pui cap la cap elemente de puzzle enigmatic precum trusturi mediatice aservite, partide-găşti, afaceri pe bani publici, comisionada privatizărilor frauduloase, alternanţa deliberată la Putere a celor două capete ale balaurului pecerist-fesenist, PSD şi PDL, şi conflictul lor ideologic de faţadă publică şi de efect mediatic, dominaţia camuflată şi crasă a fostei Securităţi, braţ la braţ cu lacomii aventurieri străini pseudo-investitori agreaţi de Washington şi Bruxelles, asupra economiei naţionale prin intermediul executanţilor politico-legislativo-judecătoreşti din PSD şi PDL etc., nu te mai legi cauzal de o biată centură de siguranţă pe care n-o purta unul vârât cu totul în hârdăul cu mizerii tenebroase de stat, în speţă un jurnalist nu foarte curat moral, dar “vinovat” în primul rând pentru simplul fapt de a cunoaşte multe iţe încâlcite… Ca să închei pe un ton mai adecvat acestui forum şi ca să-ţi răspund, Dane, la altă problemă ridicată de tine: da, este adevărat că unii saabişti au înţeles că, dacă Saab nu mai este, nici ei nu mai au ce subiect să abordeze…Nu judec eu opţiunea lor. Fiecare cu stilul şi…motivaţia lui. Cu timpul, eu voi dori să mă apropii afectiv şi mai mult de acest (re)nume, să mă implic mult mai practic…Doamne-ajută!
    Original
  • @kumite: Da, man, nu pot să neg, aşa este, ştiu prea bine ce belele implică Diesel-ul, că doar în familia mea numai aşa ceva se preferă, dar…încerci pur şi simplu să reduci nişte cheltuieli ale casei printr-un consum rezonabil al maşinii personale! Are şi MAC-ul avantajul lui, cum ar fi cuplul de regulă superior MAS-ului, care te poate scoate din bucluc când te frige buza mai tare…Evident că viitoarea mea maşină va fi o benzinară get-beget, dar şi cu cuplu destul de măricel – parcasem de câteva ori BMW-ul în zone cu plan înclinat şi, la plecare, a trebuit să-i chem pe proprietarii maşinilor care mă încadrau ca să le mute, altfel nu puteam ieşi fără să provoc tamponări, motorul neavând…vlagă. Nu mi-au plăcut evenimentele de acest gen, deci am început să mă gândesc ori la Diesel, ori la benzinare puternice. Consumul nici nu mai contează dpdv financiar; de obicei, pierzi mai mult dacă faci gafe :)
    Clienţii Rolls-Royce: "Nu vrem motoare diesel"
  • Fericiţi făcătorii de pace, că aceia…Sau nu? Eu vreau să ne iubim toţi ca fraţii :) Ce utopie puerilă, nu? Păi da…În plin capitalism postcapitalist, ce dracu’ m-a apucat?! Mai în glumă, mai în serios, ar trebui să ne concentrăm pe…Amarok :) Am cercetat-o şi eu pe viu, de aproape – parcă erupe mai multă fibră japoneză decât americană…Nu motorizările mi-au atras atenţia, ci lipsa de…personalitate. Plus că o sintagmă precum “camionetă nemţească” sună a nonsens…Nu va “prinde” în Europa, mai mult ca sigur! De ce? Fiindcă japonezii sunt deja consacraţi în domeniu, deci n-ai cum, logic, să le iei faţa, chiar şi VAG de te cheamă! Poate ar fi fost mai inspirat ca maşina asta să se numească VW iarmaroc, căci doar acolo să ai nevoie de ea… Nici SUV-urile nu constituiau apanajul nemţilor pe vremuri, dar această categorie te poate ajuta să te dai în stambă cu damele, pe când cu camioneta nu vei “agăţa” niciodată…
    Volkswagen Amarok primeşte motoare mai puternice şi alte noutăţi pentru generaţia 2013
  • Salut, Suedezule! Mă bucur că eşti alături de Volvo. Geely ar fi reprezentat un medicament financiar formidabil şi pentru Saab, dar chinezii n-au vrut să forţeze nota…I-au lăsat pe alţi compatrioţi, recte nişte imbecili “electrici”. Dane, faza cu Tinu a fost “meşterită” de nişte genii ale “hazardului” programat, las' că ştim noi…Tinu, Erbaşu, gen. Guşe – oameni care, din nefericire pentru ei, au văzut direct ochii caracatiţei mafiei securisto-comuniste şi de aceea “trebuiau” să dispară…Dar aici vorbim de maşini…sau ce-a mai rămas din ele :) Volvo şi Saab chiar nu se răstoarnă, mai ales dacă efectuează manevre bruşte de evitare a unui obstacol apărut pe neprevăzute în cale; şi alţii pot, recte Mercedes, dar… “Both Volvo and Saab have a tradition of taking moose crashes into account when building cars.” (en.wikipedia.org/wiki/Moose_test). Bine, dacă intri într-o curbă strânsă cu viteză excesivă şi virezi brusc spre interior, efectul forţei centripete va arunca de pe şosea sau chiar va răsturna orice autoturism din lume, dar sper că nu se gândeşte nimeni să existe o performanţă miraculoasă în acest sens, împotriva legilor implacabile ale fizicii. Suedezule, n-ai zis ce impresia ţi-a lăsat acest model din articol (GTC Astra). Pe mine parcă mă face să regret şi mai tare epoca de aur a hatchback-ului supraalimentat, la loc de cinste figurând 900…Zici că ai vrea să renască Saab? Sincer, mi se pare puţin probabil – Geniile Malefice au urmărit dintotdeauna să-l pună pe butuci, iar bieţii oameni dârji din Trollhattan s-au opus cât i-au ţinut balamalele, dar până la urmă…operaţie reuşită, pacient mort. Poate doar compania aeronautică să mai poată face ceva, blocând dreptul de folosinţă a numelui de către NEVS (ceea ce se va întâmpla sigur!). Nu uita să te loghezi…Pur şi simplu fă-mi pe plac :D Şi ai grijă cum califici “triada”, căci te altoiesc băieţii fără cruţare, ca pe mine, precum în cazul în care am scris că “fiabilitatea europeană sucks” :) Mă rog, la Merzu’ lu’ babacu’ meu i-a căzut efectiv motorul pe drum, de-am rămas perplex, dar incidentele izolate nu se pun, nefiind relevante ;)
    Original
  • @men, m-ai amuzat! Bine că nu te-ai legat şi de Cuantic :)) Doar ştii că “omul este stilul însuşi”, ce vrei, lasă oamenii să fie cum vor; de exemplu, de câte ori nu m-am dedat la lupte libere cu AndreiRN şi n-am ajuns la nici un rezultat bun…Sau i-am sugerat lui @Mafia să-şi şlefuiască puţin maniera de abordare a “rivalilor” săi anti-toyotişti şi degeaba, căci face tot cum crede el de cuviinţă. Eu m-am obişnuit deja cu fiecare user care iese în evidenţă printr-o particularitate anume…N-aţi observat că, în ultima vreme, nu mai sar la contre? Nici nu mai am de gând! Deci, dacă nu eşti de acord cu x sau y, ori spune-i deschis, dar pe un ton inechivoc civilizat, ori nu reacţiona public, adică, în acest caz, ai de ales dintre două variante: suportă mocnit sau …distrează-te doar în perimetrul tău! Sau, dacă ai sânge rece, ignoră totul şi mergi imperturbabil mai departe precum ai întoarce nepăsător fila unei cărţi! Impulsurile moralizatoare nu-şi mai au rostul într-o lume autarhică precum cea pe care, volens-nolens, o înghiţim zilnic, cu ghionturi…
    Volkswagen Amarok primeşte motoare mai puternice şi alte noutăţi pentru generaţia 2013
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău