@Costel Te rog sa ramai la verbul "a fi" - asa cum il scrii - si tine minte istoria F1. Cursul celui de-al II-lea razboi mondial era deja schimbat , aia cu Normandia doar a accelerat mersul evenimentelor, dar... asta "ii", nu vreau sa par mai deștept, sunt insiruiri de evenimente, chiar nu este cazul sa vorbim aici. Nu te simti jignit sau ofensat pentru ca te-am corectat, oricare dintre noi putem gresi. Incheiem discutia aici si ne intoarce la rotile F1.
Daca Verstapen ar ocupa la sfârșitul anului locul 3 in clasamentul pilotilor in fata lui Vețel, nu vad niciun motiv să îl mai tina cei de la Ferrari.
La RB ce se întâmplă ?!!? De la jumătatea sezonului trecut au tot bagat upgrade-ri SF,nefezabile, pe mașina lui Rici, experimentând din mers și tinandu-l pe olandez la adapost. De la începutul acestui an Horner a declarat că """Max este viitorul"". Mașina lui Gasly nu este identica cu mașina olandezului. Iar confirmarea am văzut-o cu toții la Baku, când Gasly a refuzat cantarul și alte posibile controale,că doar...dintr-una derivă alta și i-ar fi prins cu pisica in sac. Nu înseamnă că tot ceea ce spun este și adevărat, dar supoziții și întrebări ,bune sau rele, am voie sa adresez.
Sa trecem la o tema noua: crede cineva că un tandem Leclerc cu Norris ar fi in avantajul echipei Ferrari ? ;) Ori sa facă pasul din F2 către F1 J.Aitken, Latifi, Ghiotto sau alții ?
Tot se spune că Ferrari ar avea cea mai puternică mașina. Așa o fi, dar se pare că numai în regim de calificări, deoarece în regim de cursă Mercedes este mai echilibrată decât Ferrari. Singurul care a reușit să le dea emoții celor de la MB în regim de cursa a fost Leclerc, nicidecum Vetel.
Se pare că la Ferrari cel mai bun pneu este medium, doar pe el au performant, pe când cu C4 sau chiar C5, adică soft-ul actual,au avut performanțe slabe.
Leclerc a avut ramase pentru cursa 1 pneu medium și 2 soft.
Comparativ cu anul trecut,in acest an, atât Digi cât și Telekom, nu mai transmit sesiunile de antrenamente. La fiecare cursa de F1 incep sa caut cu cel puțin 3 zile înainte stream-uri care îmi permit să pot urmări FP1, FP2 și FP3. Am Digi și Telekom, iar cei de la Telekom au transmis de la MP Bahrain FP3 și calificările, deși FP3 nu era trecuta în program.
@Sumi .Istoria McLaren este strâns legată de MB,victoriile cele mai multe sunt legate de motoarele Mercedes.Ce nu înțeleg este de ce are Ron Dennis acțiuni McLaren.In ceea ce privește MB,ei fiind și lideri mondiali cam de 3 ani incoace la vanzari pe segmentul premium al mașinilor de serie si au investit enorm in simulatorul de la Sindelfingen.Din p.d.v. al banilor își permit mai mult pe cercetare la oară actuală decât tot ce are Ferrari.Imi pare rău pentru italieni,dar numai istoria mai tine cu ei.Ar fi bine pentru spectacol că McLaren să câștige MP in 2019,Renault să câștige și ei,sa fie un concurs intre 4 - 5 echipe și cel puțin 6 piloți,depășiri multe și emoții până la ultima cursă.
Ultimele comentarii
11 in total