"Exemplarul din imagini a fost realizat de cei de la TK Tuning pentru portalul olandez AudiBlog. Modelul este echipat cu jante din aliaj de 19 inch şi beneficiază de un propulsor 1.6 TFSI de 245 CP." Deci asta e doar o poza. Cum se poate sa fiti atat de siguri ca are acel motor... e un pic cam prea ciudat sa dati informatii tehnice atata timp cat nici macar nu se stie nimic de versiunea S. Poate ma lamureste si pe mine cineva cum stau treburile ca eu nu inteleg.
Poate ca pare o investitie proasta, da' peste cativa ani o sa auzim ca exemplarul cu numarul 4 este scos la licitatie cu un pret ce incepe de la 10.000.000 Euro.
Si intradevar, aceste masini se cumpara pentru exclusivitate, pentru placerea de a avea ceva ce stii ca mai au doar 6 persoane in toata lumea. Oricum astia de la Aston Martin au inceput sa o dea prea in exclusiv, parca li s-a urcat la cap de la One-77.
Vad ca deja ti-ai primit raspunsuri. Da' eu acum te intreb de ce trebuie sa compari camioanele cu niste SUV-uri. Ca asa si eu pot sa ajung de la camioane, la supercar-uri de exemplu, si sa te intreb cum se face ca Murcielago (exemplu. cei nemultumiti sa puna orice nume de supercar) are ditamai discurile si pe fata si pe spate?
Eu cred ca tehnologia a evoluat suficient, mai ales la capitolul franare, in asa fel incat tamburii sunt de domeniul trecutui.
Ultimele comentarii
76 in total