Sincer... titlul din 2009 a fost o intamplare, ca dovada ca Brawn GP (New Mercedes GP) se zbate pe locul IV si cam atat. Button in schimb a aratat ca a invatat cat de important este sa ai ca aliat echipa, ceea ce Hamilton se pare ca inca nu intelege. Relatia lui Button cu echipa este identica cu cea pe care Vettel sau Alonso o au cu echipele pentru care concureaza si chiar daca Button si Alonso inca nu au rezultatele care s-o confirme, arata totusi ca acesti 3 piloti isi fac treaba cel mai bine. Arata si ca Formula 1 s-a schimbat de la piloti playboy la piloti tehnocrati daca vreti si primul exemplu care imi vine in minte a fost Schumacher :P
Destul de sincer, ma bucur ca s-a prins de cum stau lucrurile, este bine pentru sezoanele viitoare. Cat despre sezon in sine... prin prisma punctelor si a sanselor la titlul, Button si Alonso cred ca-l incheie foarte prost, de Webber nu mai zic nimic. Mai sunt 2 curse in care se mai pot intampla multe, dar cred ca vor fi inca 2 victorii Red Bull si nimic altceva. Button si Alonso... buna combinatia ca piloti, sunt interesant.
Interesanta statistica, ma asteptam cumva la aceste date, Schumacher a avut un an bun, mai bun ca anul trecut, iar cu siguranta este un lucru bun. Performanta in calificari a fost mai slaba, dar performanta din curse si punctele de la final sunt mai importanta, sper ca la anul sa vedem foarte putine greseli si foarte multe curse bune. Sau cel putin asta imi doresc eu.
Nu cred ca Hamilton piloteaza intr-o maniera similara cu Senna dintr-un singur motiv: Senna intra in piloti pentru ca asa vroia, si nu pentru ca greseala sau nu stia, sau nu vedea pilotii cu care intra in contact. Cand Senna era ofticat pe un pilot din diferite motive, pur si simplu ii ruina cursa, si sunt macar 5-6 incidente de acest gen. In schimb Hamilton intra in alti piloti ori pentru ca nu-i vede, ori pentru ca nu stie ca nu este singur pe grila, ori pentru ca este neatent si nu se uita in oglinzi, ori pentru ca este prea optimist in privinta depasilor si asa mai departe.
Cat despre regula cu o singura schimbare de traiectorie cand te aperi de urmaritori ----> o mare prostie. Pilotii trebuie sa se apare de urmatori cu x schimbari de traiectorie, trebuie sa se apare in principal. Nu conteaza cat il tii in spate pe acel pilot, nu conteaza cat il incetinesti, important este sa-l tii in spate si sa te poti apara. Chiar asta spunea Hamilton acum 2 ani, dar anul trecut si anul acesta, nu a facut decat sa se planga de cat de greu este sa depasesti, si cat de necinstit i se pare ca este tentativa piloti de a se apara mai ales can el este mai rapid ca ei si nu-i poate depasii. Daca vedeti cumva vreo logica in ce spune... dati-i un email ceva, cred ca baiatul asta spune altceva la fiecare interviu.
Ultimele comentarii
34 in total