Eu as face urmatoarele modificari:
- As face farurile cu o tenta mai pronuntata de e30, iar linia aceea exterioara as lasa-o sa se prelungeasca pana in dreptul lucasului unde as integra unul in stilul Z4 (linia care ar veni de la far ar fi opusa fata de cea a lui Z4)
- Stopuri stil coupe insa un pic mai "patratoase"
- Montantul C mult mai pronuntat ... sa se observe ca este un artificiu de design inventat de ei
- Zona de sus a "plamanilor" mai proeminenta, mai scoasa in evidenta dar mai patratoasa ... in stilul mai vechi si forma mai conica a capotei care sa convearga in zona "plamanilor"
- Spatele masinii mai lasat
- Jantele astea: http://img413.imageshack.us/i/rimsbmw3series.jpg/
- Oglinzi cu linii mai fluente, care par mai integrate in caroserie .. mai aerodinamice.
HAHAHAHHA, partea cu "nu s-au ridicat la nivelul standardelor si regulilor chinezesti" este GENIALA ! Standarde chinezesti =)) Mi-a facut ziua stirea asta ... evident ca e un tertip, dar ma amuza faptul ca s-au legat tocmai de Renault, care nu mai stiu cum sa isi promoveze siguranta in ultimul timp. I-a omorat cu faza asta. EPIC !
In urma cu ceva timp am avut un Volvo 343 DL din '79 pe care ... ironic ... nu functiona bine centura de siguranta (nu ceva major). Intr-o curba m-a acrosat un TIR. M-a tarat cativa metri pana cand m-a rotit in fata lui si franat. Masina mea a fost un pic indoita (cat o palma) pe usa soferului, in rest ... nici macar vopseaua originala n-a sarit. Am remediat usor defectiunea cu o ventuza d-aia ... Did Volvo saved my life ?
Ultimele comentarii
96 in total