in primul rand, LA MULTI ANI TUTUROR !
sunt perfect de acord cu cele spuse de presedintele Ferrari si Norbert Haug... pentru mine este inimaginabil sa vad motoare de 1.6, fie ele si turbo, pe monoposturi.
in F1 ar trebui sa intalnim apogeul dezvoltarii tehnicilor din toate domeniile unite pe un monopost...OK, o sa-mi spuneti ca acele 1.6 turbo nu vor fi de strada...perfect de acord dar atat timp cat dintr-un V8 normal aspirat se va putea scoate mai mult decat dintr-un 1.6 turbo....nu vad care e farmecul....da, cand vor veni inginerii si vor zice: "ok, am atins maxiumul in dezvoltarea V8-urilor", da, putem trece la 1.6 turbo....pana atunci costurilor vor creste.
eu personal am fost impotriva V8 cand s-au introdus. adoram acele V10. din pct. meu de vedere e motorul ideal.
deci, ca o concluzie, sper ca F1 sa nu mai involueze si mai mult introducand 1.6 turbo....
Personal sunt total impotriva modificarilor de ordin tehnic al motoarelor, conform celor enuntate mai sus...nu demult s-a renuntat la V10, evident cu costuri enrome pt. ca V8 au trebuit proiectate de la 0...acuma se schimba din nou, cu si mai multe costuri...eu nu vad economia....Cert este ca F1 se duce naibii...au imi propun ca pana in 2012 sa ajjung la o cursa pentru a gusta din F1 cat ea inca este "reala"....ce va fi dupa...vom vedea.
Cat despre inrtarea vw in F1, eu o consider de bun augur. Prefer o F1 a constructorilor in detrimentul unei F1 echipelor. cat despre numele sub care vor intra cei de la vag in F1, tind sa cred ca el va fi cel de Porsche din motive legate de ce a scris si dmd mai sus.
o seara placuta.
Ultimele comentarii
12 in total