Cred ca trebuie sa fie vreo greseala sau manipulare pe undeva. Altfel nu se explica de ce europenii inca mai achizitioneaza la greu masini germane si frantuzesti cand tot romanul stie ca sunt niste carute supra evaluate si nefiabile.
La fel si in plan mondial, sa fie VW pe locul 2 si aproape sa detroneze Toyota, sau 3 firme germane in topul vanzarilor la clasa premium. Spalati pe creier, frate. A, si in plus, perspective ca Volvo, Jaguar sa cresca in perioada urmatoare. Asa ceva...
@Arhitect
Mai adaug eu un motiv la cele spuse de tine: tehnologia (motorizari + transmisie). Sunt extrem de conservatoare si foarte in urma competitorilor europeni. O sa ma contrazica unii fani ai masinilor japoneze, insa asa-zisele modificari au fost doar incrementale si nu au adus nimic semnificativ in performante sau consum, dupa parerea mea. Nu poti ca in 2015 sa concurezi producatorii europeni cu motoare diesel de 2,2 l (Honda, Toyota etc.) cand Ford, Opel, Renault, Vw vin cu motoare de cilindree mai mica si mai performante. De transmisii automate nu mai spun. Sau de motorizarile pe benzina, unde Ford si restul exceleaza, cu Ecoboost, TSI sau alte tipuri de motorizari. Parerea mea.
Iar o sa faca europenii cocalari, habarnisti in ale automobilismului, spre deosebire de cativa comentatori de pe acest site, un lider al clasei medii din acest Passat, la fel ca intotdeauna. De', la ce sa te astepti de la unii care cumpara masini noi dintotdeauna? Sa mai dea pe aici, ca le explicam noi cum sta treaba cu acest Passat.
Unde speram eu sa fie operate modificari, nu s-a intamplat. Spatele mi se pare in continuare un minus in termeni de aspect. Parca e prea lasat, nu da impresia de dinamism.
Foarte bine.
@Automarket
Nu cred ca unitatea de 272 de cp va inlocui unitatea de 313 cp. Cred ca vor fi inlocuite versiunile de 204 si 245 de cp, atat au in prezent, din cate stiu.
Ultimele comentarii
78 in total