Sunt deja cativa ani de cand BMW pierde suflu la capitolul design, desi resurse de creativitate exista. A se vedea conceptele X2 si seria 8. se si vede problema la capitolul vanzari. Merc creste mult mai repede. De vreme ce datele tehnice indica performante similare, pentru un client cred ca este definitoriu designul - care aspect ii vorbeste mai mult. Cred ca in acest moment este cel de la Merc.
De exemplu, noul design Volvo este mult mai indraznet, XC60 arata foarte bine.
@Vianu
O astfel de statistica nu este relevanta. Daca ar fi fost, ar fi fost folosita ca indicator statistic. Hai sa iti mai dau o varianta de gandire. DN 7 este printre cele mai tranzitate drumuri din Romania, daca nu cel mai tranzitat. Acolo au loc multe dintre accidentele grave si tot pe acest traseu sunt si cele mai multe segmente de autostrada (vreo 600 din cei 733 de km). Poti sa spui sincer ca majoritatea masinilor folosesc DN 7 doar pe sectiunile in format de 2 benzi (1 pe sens) si sectiunile de autostrada nu? Mai discutam de siguranta traficului pe autostrada cand din mii de accidente grave pe coridorul 4 (DN 7), doar 150 sa zicem sunt pe tronsoanele de autostrada iar celelalte sunt in localitati si sectiunile in format 1/1 pe sens?
Nu zice nimeni ca educatia rutiera este precara la noi si meltenismul la volan nu e rege, insa sa contesti faptul ca pana si meltenii au mai putine oportunitati sa creeze dezastre rutiere pe autostrada, din considerentele pe care le-am mentionat in primul comentariu, este gresit. Daca muti 50 % din traficul de pe drumuri nationale pe autostrada, reduci drastic factoriii de risc cum ar fi intersectii, accidente cu pietoni, depasiri neregulamentare, curbe fara vizibilitate si multe altele. Soferii incompetenti sunt protejati de propria prostie si agresivitate pe autostrada la 150 kmh decat pe drum national cu 110 kmh in localitati sau depasiri riscante pe Valea Oltului.
@Vianu
Se pare ca nu sunt asa de destept ca tine. Lamureste-ma tu cu cifre. Vad ca vrei sa fortezi statistica pana spune ce vrei tu, nu date oficiale cu care se lucreaza la INS si Eurostat. Inteleg ca tu contesti niste medii calculate de Eurostat pentru 28 de state, dintre care multe au mii de km de autostrazi, milioane de vehicule care le tranziteaza, numar mai mare de automobile/mia de locuitori decat noi si asa mai departe, si tot sunt 8 % pe autostrazi. In plus, presupui ca acolo nu exista road-rage, vitezomani si soferi agresivi.
Vatamari corporale, dupa locul de producere a acestora
Locul de producere a accidentelor - Anul 2015
Produse pe autostrazi 175 - 1%
Produse in localitati (exclusiv autostrazi) 23921 - 83%
Produse in afara localitatilor (exclusiv autostrazi) 4848 - 17%
Total 28944
Sursa; INS. E voila. 1 % pe autostrazi.
@Vianu si @Moldovean
"In 2016, in medie, doar 8% din accidentele mortale au avut loc pe autostrazi. Restul s-au intamplat fie in zone urbane (37%), fie pe drumuri secundare (55%)." In Romania probabil chiar mai putin de 8 % avand in vedere numarul de km de autostrada (aprox 700).
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21685820-romania-primele-locuri-din-ceea-priveste-mortii-sosele-romania-riscul-muri-intr-accident-rutier-este-trei-ori-mai-mare-unele-tari-vestice-statistici.htm
Ultimele comentarii
78 in total