@Marian
Daca te intereseaza doar fiabilitatea, atunci mergi pe mana japonezilor. Si mie imi plac, mai ales noua Mazda 6. Insa trebuie sa recunosti un adevar. Japonezii merg de ani de zile pe aceleasi retete de motoare, aspirate si diesel, cu performante modeste si depasite tehnologic, daca ma intrebi pe mine. Motoare de 2,2l, cu taxe mari sau aspirate cu performante moderate. La fel si in ceea ce priveste transmisiile. De aceea cred ca Toyota a apelat la tehnologia BMW. Intre timp, europenii si BMW mai ales, inoveaza permanent, cerceteaza, testeaza. Poti sa iti iei o masina europeana si sa alegi intre 8 versiuni de motorizare si 3 cutii de viteze, in timp ce japonezii iti ofera 3 niveluri de echipare fara posibilitati de configurare. Cam asta e diferenta. Mergi la sigur cu japonezii, dar cu motorizari si transmisii de 6 ani, cu imbunatatiri incrementale, sau mergi cu masini europene mai performante si cu posibilitati mai multe de configurare. Diferenta e similara la finisaje, unde cele europene sunt mai bine legate.
A, era sa uit :)).
BMW a trecut deja la motoare pe benzina de 1,5l, 3 cilindri si 231 cp. (a se vedea noul I8). In curand probabil pe toata gama in diverse configuratii de putere.
O sa fie interesant de urmarit competitia.
Volvo a aruncat manusa. Sa vedem replica BMW, Audi, Merc.
Audi are deja propulsor pentru versiunea de 2l si 306 cp a Volvo, tot de 300 de cp. De Merc nu mai zic... 350 de cp A-klasse AMG din 2l.
La restul... sa vedem
@eee
Nu mai compara te rog X1 cu IX35. Nu au nicio treaba unul cu celalalt.
Vorbim de premium cu marca de volum.
Oricum, cred ca sprintul lui X1 este mai rapid decat cel al IX35 cu toti 180 de cai ai lui.
IX are avantajele lui, dar nu poate fi comparat cu X1.
Nu e mult. Vedeti stiri mai vechi cu posibilitatea introducerii unui bi-turbo de 2l de 231 de cp, ca replica la motorul BMW de 218 cai.
Audi deja a dezvoltat un motor bi-turbo de 3l diesel de 313 cp.
Ultimele comentarii
78 in total