@Gabi/Saab
Stim cate ai avut. Ai avut grija sa le enumeri mai sus. Sa intelegem ca brusc, dupa mai multe masini de cocalar cu ceafa lata te-ai lecuit si acum spui ca nu mai sunt bune.
Ceea ce am incercat sa spun este ca puterea motorului nu reflecta neaparat si performantele masinii. Las' ca o sa intelegi si tu cand mai cresti. Dupa ce nu vei mai judeca o masina in functie de performante in linie dreapta sau puterea motorului.
@Gabi/Saab
Las' ca le-ai nimerit tu pe toate. Incerci sa sustii o marca in moarte clinica (sa vedem daca o salveaza chinezii). O masina nu inseamna doar propulsor, ci este un intreg angrenaj compus din transmisie, sasiu, motor, directie si alte componente. Daca Saab era asa o masinarie performanta comparativ cu concurenta, probabil ca era mult mai bine vanduta si apreciata de clienti. Din pacate, s-a intamplat exact invers. Per ansamblu, ca masina, s-a plasat sub alte marci premium cu mult. Adica per ansamblu, BMW, AUDI, Mercedes, Lexus, Volvo, Jaguar si alte marci au fost considerate mai bune decat Saab si, ca atare, cumparate in volume mult mai mari, asigurandu-se succesul pe piata.
Te rog sa imi spui cand a castigat Saab ultima data vreun trofeu, asa cum castiga in permanenta germanii la Motorul anului. Inclusiv BMW in ultimii ani, si la propulsoare pe benzina, si la diesel.
@Gabi/Saab
BMW e tare si in dieselurile de 2l, vezi cel de 218 cai.
De asemenea, urmeaza sa lanseze motoarele turbo de 1,5l in 3 cilindri, cu puteri de pana la 220 de cai. Vezi de asemenea propulsorul de 1,5 l de pe I8.
Turbo X de la Saab sunt motorizari de nisa, nu pentru cele de volum.
La design nu are rivali. Este interesanta tehnologia Skyactiv care instrument de reducere semnficativa a masei, insa la motorizari nu-mi dau seama unde are impact, atat timp cat ai inca motoare de 2,2l diesel si 150 de cp, de exemplu.
@Marian
Exact despre asta vorbeam.
Daca nu esti amator de performante mari si alte chestii, e ok optiunea ta. Eu in schimb manifest sentimente contradictorii vis-a-vis de japoneze. Imi plas si mi le-as lua din cauza designului si fiabilitatii (Accord, Mazda 6, Subaru Outback), dar sunt dezamagit de conservatorismul lor legat de motoare si transmisii.
Ultimele comentarii
78 in total