@@novox
Apreciez ca vii cu un contra-argument increzator, dar numarul de neuroni putin spus increzator. Nu ai priceput absolut nimic din ce am zis . Am zis eu ca Tiguan de 2.0 180CP nu are suspensie spate Multi-link ? Scrie si in articolele de care am zis ca Multi-link-ul la VW vine pe motorizari superioare adica motorizari care costa astronomic peste 25 mii euro ( peste 30 la Audi ) . Acum pricepi ? Si scuza-ma, dar eu detin 1.5 EcoBoost 150CP ( varianta de baza cum am zis ) daca detineai Tiguan 1.4 TSI tot de 150 cai ma ''dadeam'' cu tine, dar asa nu-i corecta comparatia, tu avand deja 30 cai in plus.
Tiguan cantareste 1.490 Kg ce tot aberezi acolo cu 1.700 ? De la 1.490 pana la 1700 sunt 210Kg , asadar nu sunt nici macar apropiate . In plus ce legatura are greutatea cu suspensia masinii ? Suna-ma pe nr ala de sus, sunt dispus sa-ti platesc eu inchirierea lui Tiguan 1.4 150cai pt o zi. Cine pierde plateste tura pe autodromul Titi Aur. ce zici ? Daca tu crezi ca ai sanse cu punte rigida sa bati o masina dotata cu suspensie Multi-Link net avansata puntii rigide atunci n-ai decat. Vom inchiria si terenul accidentat , pentru a culege mai multe informatii la sfarsitul comparatiei . Atunci va intra in ecuatie si faptul ca diferenta intre o punte rigida si una multi-link se simte si atunci cand se ia o curba in viteza, iar drumul nu- i tocmai plan . In cazul puntii rigide masina va derapa cu puntea spate in curba, deoarece cand o roata va lua o gorapa, toata puntea se va misca, evident ca nu cu aceeasi intensitatea, dar derapajul se va face simtit foarte bine. La 40km/h nu se va simti nimic, dar dupa 60-70km/h se face foarte simtit fenomenul! In cazul suspensiei multi-link roata care va intra in groapa NU va misca toata puntea spate, facand posibil ca cealalta roata sa fie in permanenta lipita de sosea si sa mentina traiectoria corecta. In traducere libera : Se ia un Passat B8 model 2016 ( sau oricare petarda VAG: premiuom or non premium ) cu motorul basic 1.4 TSI 125 CP care vine dotat cu suspensie spate tip punte rigida, si se compara cu Mazda 6 basic 2.0 145CP care vine in standard cu Multi-link.
@hams.
Nu trebuie sa regreti, asta-i structura ta ''tehnica'' ( pe dos )la fel de ieftina precum VAG care-si are ADN-ul unei politici de reducere de costuri ( in cazul tau reducere de neuroni ) , la fel de ieftine precum ansamblele lor. Poate imi arati si mie stirea la care am zis ca detin Mazda 3 sau Auris ? Probabil erai fumat . ''Vw vinde mai mult ca ceilalti'' ? Poate ne arati si noua fata de cine vinde VW mai mult ? Ieri citeam o stire in care Toyota devansase VW deja la numarul de vanzari pe acest an .
http://www.ziare.com/toyota/modele/cel-mai-mare-constructor-auto-din-lume-volkswagen-isi-pierde-coroana-1389770
Sa pui 300 de cai din 7j de mii de turbine nu inseamna nimic INOVATOR , la fel cum poti sa scoti mai putine emisii doar printr-un soft iarasi nu inseamna nimic INOVATOR . Un prieten a montat motor V6 pe Dacia Logan MCV ( cauta pe forum ) luat din dezmembrari perfect functional de pe Renault Vel Satis. Nimic wow. In rest ce sa zic, e ceva ''normal'' pt un spalat pe creier ca ''maria ta'' sa dea 4j de mii pe un supozitor mic si galben pt a intra in posesia unei suspensii avansate asa cum era normal inca din basic ca doar vorbm de o masina premium nu de un Polo de volum . Daca VW ar pune un caine mort in portbagaj, toti semidoctii ar aplauda si ar zice ca-i ceva corect si comercial.
PS: Buhnici, este acel fost posesor a doua masini germane : BMW M5 si BMW seria 3 diesel, si un Civic Type-R . Din pacate s-a lamaurit cu mitul calitatii germane.
Uite aici una dintre stiri :
http://www.autolatest.ro/editorial-auto/marea-pacaleala-a-platformei-volkswagen-mqb-80-dintre-masinile-vw-skoda-seat-si-audi-au-puntea-spate-rigida
Apoi jurnalistul George Buhnici spune acelasi lucru la un Test Drive cu Toyota Auris, unde lauda Auris ca fiind printre putinele din clasa care inca mai ofera Multi-link / suspensie independenta spate.
https://www.youtube.com/watch?v=lizVJdQK4p4
Mai vrei amice ?
@andrei
Toate modelele grupului VAG ( modele cu pret sub 40 mii-zic 40k fiindca aici intra si cateva modele Audi : A1, A3, Q2, Q3, TT, etc ) ofera punte rigida spate , adica cea mai ieftina suspensie disponibila pe piata, prezenta si pe Dacii. N-ai prea citit presa auto nu-i asa ? Poate cu ocazia asta mai inveti sa ''goagalesti'' si sa cauti asta. Nu de putine ori s-a zis in presa ca masinile germane inca ofera punte rigida spate. Am comparat Tiguan cu Fordul meu Kuga care vine cu Multi-link .
@hans
Tocmai sunt dispus sa-ti platesc inchirierea unui Tiguan 2016 ''artistule''. Stiu ca nu-ti permiti nici macar acest lucru. Apoi eu imi iau Fordul Kuga, si facem o competitie pe Autodromul-Titi Aur . Tu cu punte digida pe spate, eu cu Multi-link , ambele masini avand 150CP , doar ca eu din 1.5, tu din 1.4. Vedem care masina castiga pe ''serpentine'' . Iti las numarul meu aici , sper sa ma contactezi cat de curand :
0700-200-672
Ultimele comentarii
26 in total