Fenomenal de scump : 41.700 € pt 2.0 TDI de 150 cai si vulnerabila la hoti si in plin scandal de emisii ? Iar daca vrei un Tiguan mai la 25-30 mii ti se ofera unul de 125cai cu punte rigida spate si materiale plastice la interior . Pai atunci cumpar Dacia Duster ca-i mai ieftin.
@automarket. Cum performante fara rival in zona de putere ?
Bravo VW ! Ideea asta ma duce cu gandul la inca o tentativa low-cost de-a voastra dupa ce am aflat ca oferiti suspensie tot low-cost pe puntea spate, acum se pare ca nu mai e nici o diferenta intre Dacia si voi. Singura diferenta ramane sigla si ''carcasa'' ceva mai aerodinamica si preturile nesimtit de mari. In rest pana acum ati oferit clientilor cele mai proaste atuuri ale marfii voastre : emisii crescute sub limita admisa si consum ridicat de ulei, fiabilitate dezastruoasa, ansamblu tehnic inferior si nu in ultimul rand acum vulnerabilitati la spargeri. Nu voi cumpara in veci de la ei .
Pana una-alta Germania linge, iar Japonia inoveaza :
Avem : Honda si Toyota care au revolutionat domeniul auto cu propulsoare hybrid si pe hidrogen
Avem : Nissan care a revolutionat industria cu cele mai performante motoare turbo-benzina din istore ( motorul de pe Godzilla dar si cel de 3.6L de 600CP dintr-un V6 )
Avem : Subaru care a revolutionat industria cu motoarele Boxer flat
Avem: Lexus care a revolutionat industria auto premium cu cele mai performante si fiabile propulsoare hybrid disponibile pe fiecare model din gama
Apoi la coada vin nemtii cu rateurile lor :
Avem : Grupul VW care se lauda cu unul dintre cele mai mari esecuri din istorie , scapand masca de masluitor de pe fata si demonstrand fanilor cat este cu adevarat de ''inovator si ''quality''
Avem: Mercedes care se lauda cu cel mai mare numar de incendii la modelele w222 si cel mai mare numar de defecte la transmisii automate
Avem BMW : Un alt masluitor al emisiilor ( vedeti stirea auto-bild )
Apoi Opel , care gratie americanilor a fost scapat de faliment.
@gosha
Nu stiu ce-i mai grotesc. Sa auzi zgomotul de vant la rulare ( normal ca la toate masinile ) sau sa auzi zgomotul produs de propulsorul TE DE IU pe autostrada la viteza sau cand stai la semafor+ vibratiile pe care ti le '''zvarle'' in habitaclu. Eu zic ca TE DE IStii stiu de ce.
On topic : Nu am avut timp sa spun cateva cuvinte despre Mazda 6 ajunsa la al treilea facelift. Cert este ca-i greu de descris in cuvinte acest model, care este cel mai atractiv din clasa sa dar si cel mai premium. Curand va fii disponibil cu un sistem revolutionar in industrie, sistem care citeste pe fata neputinta constructorilor premium care nu dau dovada de acea aptitudine superioara unei marci de volum , aptitudine pe care ar trebui sa o aiba imprimata in ADN-ul lor. G-Vectoring Control va scrie istorie in industrie, la fel cum Mazda a facut-o si cu noile propulsoare cu cel mai ridicat raport de compresie din industrie, acest sistem cu siguranta va imbunatati placerea dar si feelingul condusului, mai ceva ca la o marca premium . Daca marcile premium vin cu sisteme inutile gen setarea directiei pe sport +, Mazda bate in aceasta directie cu ceva mult mai bun. Am ramas uimit de ceea ce va face si High-Precision DE Boost Control . Mazda va scrie istorie in domeniul motoarelor diesel care nu puteau scapa de trancanituri la relanti . Bravo Mazda ! Asteptam si SUV-urile CX-9 si CX-4 in Europa.
Ultimele comentarii
26 in total