Tractiunea e, de fapt, spate si integrala.
"The 3.0l V6 produces 410 bhp and is available with rear-wheel drive as well as four-wheel drive" via http://www.autoedizione.com/specifications-of-new-engines-maserati-quattroporte/
"The first engine is a 3.0 liter V6 powerplant, which produces 410bhp and is available with rear-wheel drive as well as four-wheel drive." via http://www.gtspirit.com/2012/11/17/new-details-2013-maserati-quattroporte-engine-lineup/
”Renault Laguna - Imported from France” indică referirea la toată gama, într-adevăr, însă puteau prezenta cadre și cu celelalte versiuni de caroserie, nu doar cu Coupe-ul.
În tot spotul apare o siluetă sportivă, după care la final apare Estate-ul... Nu e cam mare discrepanța?
Marius enumera mai sus cateva motive pentru care taxa auto este sustinuta. Da, asa este, ii dau dreptate exceptand un punct: "2.Se evita importul masiv de rable din occident.", ceea ce e cam fals. Pentru a-mi sustine afirmatia am sa va dau un mic exemplu: pentru un Opel Frontera 2.2 din 2000, respectand normele Euro 3 taxa este de 2519.24 euro, pentru aceeasi masina, insa farbicata in 2001 taxa devine 3239.03 euro, daca e din 2002 4078.78 euro si tot asa, in concluzie cu cat e mai veche (adica mai rabla) taxa e mai mica, ceea ce mi se pare aberant. Ei (guvernantii) explica acest fapt spunand ca o masina cu cat e mai noua va polua o perioada mai indelungata de timp, insa o rabla de acum 20 de ani, care lasa un nor de fum in spate, chiar daca mai circula numai inca 2 ani, va polua in aceasta perioada de timp cat una mai noua in 100 de ani.
Deci... unde-i intelepciunea?
Ultimele comentarii
23 in total