Una peste alta Kimi nu a dat-o cotita, cum ca ar prefera pe nu stiu cine cum a facut Alonsito (cu cat coechipier mai slab, cu atat mai bine). Massa i-a oferit titlul? Sa-nteleg ca Massa avea sanse la campionat si a zis - stii ce, nu vreau sa fiu campion mondial, il las pe Kimi. Prefer sincer sa ma uit la raliurile lui Kimi, decat sa-l vad pe Alonso cum varsa lacrimi continuu ... ba ca e o firmitura in monopost, ba ca e prea mult rosu, ba ca Massa merge prea repede si ar trebui sa incetineasca.
@ferr1 Raikkonen trebuie sa demonstreze? Sa demonstreze ce? Din cate stiu, el e ultimul pilot cu care Ferrari a castigat un titlu mondial. Kimi nu e un pilot luat de pe bancile scolii si aruncat in F1, iar faptul ca a reusit sa revina in F1 dupa o pauza de cativa ani, arata faptul ca nu trebuie sa mai demonstreze ceva cuiva. Ca sa nu mai vorbim ca Ferrari l-a platit ca el sa stea pe tusa si sa nu mai concureze pentru alta echipa. Ia aminte la bautura, ca nu stii despre ce vorbesti :))
Nu sunt de prea multe ori deacord cu @ferr1, dar are o samanta de dreptate :D. In primul rand nu inteleg de ce pilotii nu au voie sa se apere cand sunt atacati. E o aberatie. Auzi ... nu ai voie la mai mult de o miscare. Pai frate ... alea erau curse cand pilotii care se aparau maturau toata pista. Duelurile lui Schumi si Kimi (spun de istoria mai recenta nu de anii 60-90).
In plus, era mult mai antrenant cand se facea si realimentare. Mai pleca unul cu cate un furtun, mai lua un pic foc carburantul scurs pe monopost. Alea erau vremuri. Dublarea punctelor in ultima cursa - o aberatie. Ca sa nu mai zic ca pe an ce trece, monoposturile devin din ce in ce mai urate.
Ideea e ca orice reglementare s-ar face, voi continua sa vizionez F1, dar asta nu inseamna ca sunt multumit de ce ofera, mai ales ca pot face comparatia cu ce se intampla cu ani multi in urma,
Ultimele comentarii
100 in total