@Alunelu, se vede din ultimul comentariu ce stii, atata poti, eu nu te-am jignit cu nimic, ti-am zis doar sa te documentezi. Ca esti prost, esti tare prost si mai si minti. Eu merg cu electrica si uite ca am mers de multe ori sub 0% si uite nu am ajuns "maron in pantaloni", am mers bine mersi la statie si am incarcat, si traiesc in Romania, unde avem infrastructura de rahat nu ca in Germania si uite ca ma descurc. Hai! Recunoaste ca esti prost si ca dezinformezi :).
@@profesioniste boss, serios acum, traim in era internetului, poti sa cauti pe internet cum sta treaba cu incarcatul, timpi, cost, etc. Te opresti la fiecare 200 km daca mergi cu o Dacia Spring poate :)). Ia un exemplu foarte comun si vandut, Tesla Model 3 LR, aceasta masina face la regim de autostrada undeva la 400-450 km, daca opresti la 10% la statie si incarci pana la 80% poti sa mergi teoretic cu 70% undeva intre 280-315 km si apoi opresti iar. Ca sa incarci de la 10% la 80% dureaza intre 27-30 min. In Germania anul trecut erau 143 de statii de incarcare Tesla Supercharger, fiecare statie cu mai multe incarcatoare, de obicei minim 6-8, ca idee in Romania anul trecut erau 6. Nu mai vorbesc si de Ionity. Nu mai vorbesc si de faptul ca sunt masini precum Hyundai Ioniq 5-6, Porsche Taycan, Audi e-tron GT care fac incarcarea 10%-80% in 16-17 min la statiile mentionate mai devreme. Nu mai induce oamenii in eroare, documenteaza-te, este gratis, mai ales daca ai internet. :)
@Alunelu, era si normal, o sa isi revina vanzarile in crestere, nu-ti face tu griji. Si ca sa ramai in pana cu o electrica mai ales in Germania trebuie sa fii cel putin imbecil.
@Alunelu, adevarat, dieselul se vinde la ei la fel de mult ca electricul.
https://europe.autonews.com/sales-market/germanys-bev-market-share-almost-catches-diesel-2022
Cat despre infrastructura si datul pe autostrada, nu mai mintii! Au una dintre cea mai buna infrastructura de EV din Europa.
Ultimele comentarii
214 in total