Cred ca situatia este mai buna daca tinem cont si de faptul ca exista multe masini in circulatie pe strazile noastre inmatriculate in Bulgaria, cu toate astea, eu in Bucuresti am impresia ca aici e poporul chinez si fiecare detine cel putin 2 masini.
Invechita, frate, ai testat-o macar? Nici macar nu a aparut pe piata modelul si tu iti dai cu parerea mai ceva ca Jeremy Clarkson. Si mie imi plac unele japoneze dar nici chiar asa tata, nu mai visa.
Una doua, toata lumea o da in premium, de la DS la astia de la Hyundai, nu zic ca ar fi masini rele, chiar genesis a vandut fara asteptari, dar eu cred ca iti trebuie ceva istorie sa te bati cu Tripleta sau Caddi si Lexus. Revenind la propulsia pe hidrogen, din cate stiu nu exista asa ceva, propulsia este electrica, numai ca este alimentata cu hidrogen, poate ma insel. Numai bune!
Tot ce imi place la masina asta este interiorul asa mai "business", in rest nimic special, nu ofera nimic extraordinar incat sa isi justifice pretul urias. Sincer 38500 Euro cu tot cu bonus pentru o masina strict de oras, chiar daca vrei sa iesi la drum lung si sa zicem ca ar fi statii de incarcare peste tot, tot ar fi super greu sa parcurgi un traseu de 400-500 km intr-o zi. Daca acum, toamna, autonomia reala este undeva la 120-125 km, imaginati-va la -10 grade... Cred ca la momentul actual cel mai bun compromis in versiunea electrica il reprezinta Renault Zoe sau Nissan Leaf (mult mai accesibile, si da, stiu ca nu fac parte din aceeasi clasa).
Ultimele comentarii
214 in total