@Costel, cred ca sunt de laudat pentru ca au oferit o masina spatioasa per total, cam asta este trendul, toate se fac usor mai mari :D. Asta ca are portbagaj record pentru dimensiunea ei am putea lua alte exemple din alte clase (gen Suzuki Baleno, Honda Jazz) insa deviem de la subiect. Tot ce voiam sa spun e ca: da, este mare. Insa nu e mare record de nu s-a mai vazut la portbagajul lui Scala. Pana la urma si un 308 are portbagaj mai mare si are o lungime de 4.25.
@PMC, si eu am mers cu G6 1.6 TDI si mi-a placut motorul si masina per total. Ideea aici era ca la preturile respective nu merita absolut deloc achizitia diesel. E bine totusi ca a pastrat motorul pentru fani. Iti respect alegerea si iti urez viata lunga la masina ta insa daca ai ocazia sa mergi cu cel de 1.0 TSI te invit sa o faci. S-ar putea sa iti schimbi parerea.
Multumesc @Kiro!
@PMC, man nu stiu unde vezi tu injuratura insa doar am facut o comparatie realista. Crede-ma ca cine isi cumpara aceasta masina compara nivelul de putere, consumul si comportamentul "cum se infige". Nu stiu daca o sa vezi pe cineva in showroom sa zica, "gata bro imi iau diesel ca e 1.6 si e motor mai mare decat cel de pe benzina, ia 3000 EUR in plus" :)).
Acum, partea cu fiabilitatea ramane de vazut, parerile fiind impartite. Da, sunt mai economice motoarele diesel nu e vreo noutate, insa tocmai retorica din comentariul meu de mai sus este, oare merita 3000 EUR in plus? Fa calculul singur singurel, plecand de la premisa ca majoritatea romanilor fac ~15.000 KM/an si ai sa aflii raspunsul.
Vad ca toata lumea vorbeste de masina una si alta fara sa fi observat un lucru. Voi vedeti ca diferenta dintre benzina si diesel este de 3000 EUR? Baaa, 3000 eur... Sa fii nebun in anul 2019 sa cumperi masina asta diesel, mai ales in cazul in care motorul de 1.0 TSI este dpmdv mai reusit decat 1.2 TSI si are un consum foarte apropiat de cel diesel. Daca luam in calcul si faptul ca in momentul de fata motorina e cu 7-10% mai scumpa decat benzina atunci chiar e inutila cumpararea, mai ales la acest model, diesel.
Despre masina, parerea mea este ca e la fel de reusita ca celelalte skode, adica nu epateaza in nici un fel, este spatioasa, si pentru banii ceruti incearca a ofere mai multa masina. Nu inseamna neaparat ca o sa aiba aceeasi tinuta de drum, comfort, feeling ca intr-un Golf, Civic sau Focus.
@Costel, daca scala asta e demn de record pentru portbagajul sau, atunci Civic-ul meu cu 478 litri e demn de Guiness Book :)) ?
Din punctul meu de vedere este o masura foarte buna si un pas important catre o capitala si un oras civilizat.
Insa, foarte important, aceasta masura va fi inutila daca nu se iau inainte alte masuri precum: amendarea masinilor in locuri nepermise, ridicarea masinilor in locurile unde se pune in pericol circulatia, trasarea de locuri de parcare, ridicarea/amendarea parcangiilor, etc.
Lista de masuri este foarte mare si dpmdv acestea ar trebui luate inainte de introducerea tarifelor de parcare.
@Tatarus, da man, ciurucuri neciurucuri isi fac treaba. Strict pe subiect, insist, ca 122 CP sunt de ajuns in majoritatea cazurilor si ca sunt mai multi cai decat ofera majoritatea concurentilor in entry level.
Ultimele comentarii
214 in total