Se pare ca are un motor de 33kw parca si 30kwh net baterie, suficient pentru vreo 290 km din ce ziceau ei pentru mers in oras WLTP. Chiar si cu 200 km autonomie real, masina va fi un hit. Portbagaj de 300L si de vreo 800 pentru o versiune de carat colete. Daca o sa coste cat ar trebui, adica vreo 11000-12000 EUR varianta de baza chiar va fi o afecere foarte buna pentru cei ce merg in cea mai mare parte in oras. Daca va sari de 15000 nu isi va merita deloc banii. Sa vedem preturile acum.
On topic: Chiar daca vine pe piata cam cu 1-2 ani mai tarziu fata de alti competitori, masina imi place si pare foarte reusita. Iti da senzatia de bine construit, ai spatiu berechet si e si compacta. Dpmdv as face un efort financiar sa cumpar masina asta daca as stii ca o tin vreo 10 ani si ~200.000 km. Desi nu am condus nici o electrica pana acum, imi imaginez ca au un feeling aparte si chiar ofera o senzatie foarte placuta de condus, mai ales prin oras.
Acum off topic: pretul pare cel mult spus decent doar daca punem discount-ul masiv, tipic socialist, dat de la stat, de ~10.000 EUR (ecobonus cu tichet rabla | nu mai stiu daca se cumuleaza).
De altfel, daca ar fi sa cumperi masina la 40.000 euro fara nici un alt benficiu fiscal, nu cred ca ar mai fi asa atragatoare.
Foarte interesant design, clar o imbunatatire majora. Cel mai frumos mi se pare Sandero Stepway. Sa vedem acum cum or sa se prezinte si la interior si la spatiul din interior. Good job, Dacia!
@eu ai dat o comparatie mai proasta de cum nu se putea :)).
1. nu compara mere cu pere, adica masina sh vs noua
2. nu compata masini din clase diferite Lupo (clasa A sau clasa Mini) cu Jazz (clasa B sau clasa Subcompacta)
3. Lupo la vremea lui cand a fost masina noua, versiunea aia de consuma super putin 1.2 TDI sau chiar 1.4 TDI costa cat un Golf! In UK spre exemplu se vindea cu vreo ~10-11.000 GBP sau echivalentul a ~17.000 EUR la vremea aia!
Deci, Lupo masina si mai mica, la fel de scumpa. Nu ai dat bine comparatia :)).
Dar, da, raman si eu la ideea mea ca acest Jazz este scump, mai ales ca acum ceva ani Toyota Yaris Hybrid era pe la 18.000 varianta de top.
@@clique Doar parerea ta, mie tot imi place mai mult Civic :D.
Ca idee, eu am Honda Civic ultimul model, tata are Accord, foarte bune masini. Despre Civic mai ales, la banii pe care am dat pe el fata de ce ofera masina, este mai mult decat ce putea oferi oricare dintre competitorii ei.
Acum, ON TOPIC, Jazz-ul asta mi se pare o masina simpatica, are un interior curat si performante ok pentru o masina de oras.
Daaaar, este un dar, pretul este urias.
Daca si Honda mea Civic sau Accordul ar fi costat sa zicem cu 20-30% mai mult fata de competitie, nu cred ca ma mai atingeam de ea.
My 2 cents.
Ultimele comentarii
214 in total