Alonso si-a negociat volanul la Toyota in sensul asta, sa aibe prima sansa, sa nu se faca de ras. A facut acelasi lucru cand a venit la Ferrari. Dupa sezonul 2007 a devenit foarte grijuliu cu detaliile astea.
Se stia dinaintea cursei faptul ca Toyota va trage pentru echipajul cu nr 8. Doar evenimentele neasteptate ar fi putut schimba ceva. Dar una e sa mergi 24h sub presiunea facuta de Audi sau Porsche alta e sa mergi la pas. Toyota a razbunat "ghinionul" din anii trecuti. Am pus ghilimele pentru ca nu e tocmai un ghinion. Masinile astea sunt facute sa mearga 24 de ore. Nu au mers. Au picat pe ultimii metri.
Ehe, in sfarsit veni vremea cand fanii Ferrari se rascoala impotriva lui Alonso. Stiam eu; daca cititi din urma am tot prezis asta. Huh, ce-mi place sa am dreptate. Sunt un vizionar, ce sa mai ...
Acum nu-mi ramane decat sa astept ca si cei mai inraiti fani Alonso sa se intoarca impotriva lui Alonso.
E adevarat ca sunt posibile victorii care sa le invie spiritul fanilor. Un pilot ca Alonso cand prinde o zi buna si o masina buna poate face treaba buna. Dar de asta sunt capabili mai mult de jumatate din pilotii din F1 ...
Ce motive infantileee! Ca o sa fi distrus....
Pai daca incearca o depasire sau il pune pe Alonso sub presiune fie ii iese fie nu. Oricare din variante e mai bine decat sa stea ca o leguma cum a stat pana acum. ASA e un distrus, dar distrus de propria echipa...
In realitate asta nu e un sfat din partea echipei si nici acestea adevaratele motive. Mai bine o tacere adinca decat atat cinism tipator ... faptele le stiam/intuiam si noi, dar sa ni se scoata ochii cu ele chiar de echipa ...
Nu spun ca e mai bun Massa ca Alonso, poate ca ar fi fost neaccidentat. Dar dupa ce ca esti schiop sa ti se mai puna si piedica cand se presupune ca este vorba de o competitie e prea de tot.
Ultimele comentarii
178 in total