@scamel. Supercomputerul nu m-a lăsat. "The Vision Vehicle develops 18,000 Newton metres (13,269 lb-ft) of torque." Citat din comunicatul de presă oficial, pe care îl poți găsi și tu. Dar e mai simplu să aruncăm cu răutăți gratuite.
@banditos, @mihai și toți ceilalți care au abordat acest subiect. Noi nu facem reclamă mașinilor, le testăm și apoi scriem o recenzie cu bune și cu rele.
Încurajăm un condus responsabil, preventiv și în limitele legale. Exact cum testăm și noi mașinile pe drumurile publice.
Apoi, @SorinPrelipceanu a spus-o cel mai bine. Nu are rost să repet.
@nobody: Autorul este familiarizat cu modelele mărcii.
1. Nu am spus nicăieri că butonul iDrive a dispărut din gama BMW. Era un articol despre Seria 1, implicit mă refeream la acest model.
2. Te invit să conduci mașina.
3. Pentru că este vorba despre un sistem MHEV, motorul electric integrat în transmisie plusează cu circa 19 CP în modul Boost. De aici surplusul de cai putere. În același timp, toate sistemele relevante ale mașinii (direcție, transmisie, motor, suspensie etc.) trec pentru 10 secunde în modul Sport.
Sărbători fericite în continuare!
@Alin, te invit să arunci o privire peste comunicatul de presă publicat de Toyota și să vezi că numele acestui concept este Urban SUV. Că este SUV, că nu este, aceasta este denumirea lui. Nu l-am denumit noi, jurnaliștii aștia "mucea", așa. O zi bună și, pe viitor, hai să renunțăm puțin la răutățile astea gratuite.
Ultimele comentarii
7 in total