Foarte frumoasă. Design curat, fără multe muchii care dau un aspect încărcat și obositor ca la multe mașini de azi.
De BEV în general nu sunt deloc convins, mai ales că nu sunt viabile deloc ca mașini SH, așadar mașini de aruncat după câțiva ani (am mai povestit de cazul cu Focus electric luat SH cu 11.000 $ căruia îi trebuia schimbată bateria care cost 14.000 $).
Dar poate acest design trece și la modele cu alte sisteme de propulsie.
Zic așa doi oameni mai sus:
- 1 kg hidrogem / 100 km
- 3 Euro / kg hidrogen (minim)
Deci, pentru 1000 km ne trebuie 10 kg de hidrogen. Adică minim 30 Euro (150 lei). Hai să zicem 50 euro, să nu fie minim. Adică 250 lei pe 1000 km. Mie mi se pare foarte bine...
La prețurile de acum de la stațiile de încărcare, nu cred că un BEV face 1000 km cu 250 lei. Dacă se dovedește așa, e șah mat pentru BEV.
Și apoi, de ce companiile tot caută alternative la BEV precum hidrogen sau combustibili sintetici? Oare pentru că BEV-urile nu sunt nici pe departe ce s-a trâmbițat a fi?
@UnAlex
Din păcate, va fi probabil un Clio identic. Avem 2 Colt-uri în familie, unul facelift și unul pre-facelift. Superbă direcția acestei mașini, stă incredibil de strâns pe curbe și e o plăcere să le conduci pe viraje. ADN-ul sportiv al Mitsubishi din anii 2000. Din păcate, așa ceva nu mai există la Mitsubishi. Cel puțin în Europa... dar nici pe alte continente nu am văzut ceva mai interesant din partea lor. Păcat, astea-s vremurile.
@Doge
Probabil că au putut folosi denumirea ”Avenger” întrucât Dodge Avenger nu se mai fabrică. Sau fiind în același grup poate își permit. Oricum, dacă existau drepturi asupra numelui, ar fi știut asta.
Ultimele comentarii
805 in total