@ deci
Poftim??? Platforma veche e B0, de pe Clio 2. Platforma actuală e nouă și bazată pe actuala platformă CMF, dar simplificată pentru Sandero și Logan. Dar e nouă, nu mai e platforma din anii 90.
@ dănuț
Văd că te pornești în special la articolele cu Dacia.
7900 lire e probabil varianta de bază. Dacă faci conversia în euro, ies 8000 și ceva, cam ca la noi și peste tot.
Cum să spui că a scăzut calitatea? Ai fost să vezi noile modele? Sunt net superioare generațiilor precedente. Sau tu prin scădere a calității te referi doar la faptul că motoarele sunt mici? Asta nu e scădere a calității căci ea se măsoară în fiabilitate, iar motorul de 1.0 e prea nou ca sa spunem dacă e fiabil sau nu. E derivat din 1.3, deci nu ar trebui să aibă probleme.
Dar la tine platformă nouă modernă, airbag-uri cortină, frânare automată, finisare superioară, materiale mai bune etc. înseamnă scădere a calității. Ce să mai zici...
@ Dan grc
Când spuneam ceva pro-Dacia, unii îmi replicau cu exemplul lui SsangYong Tivoli cum că la 15.000 euro ar fi o afacere mai bună ca Sandero Stepway. Pe lângă faptul că la dotări similare acel Tivoli e vreo 18.500, dacă oamenii ăștia vin cu așa exemple, de ce nu cumpără ei Tivoli? De ce Dacia e în topurile europene la vânzări și SsangYong nici nu apare. Mai ales că ei fac doar SUV-uri care sunt la mare modă astăzi. Nu zic că nu ar fi bune sau dezirabile, dar uite că nu se vând.
@ Cătălin
Mulțumesc de aprecieri! Foxul într-adevăr e probabil cea mai bună mașină pe care am avut-o - foarte onestă, simplă, fiabilă. Nu cea mai confortabilă, nu cea mai performantă, dar cea mai onestă. Am văzut că Automarket mi-a șters linkul. Nu e ca și cum îi concurez, dar îi înțeleg că nu sunt de acord ca alții să-și facă reclamă pe platforma lor.
@ ds
Cred că mai mult au fost pionierii hibridului. Nu cred că i-a interesat vreodată ecologia cu Prius, ci poate un consum cât mai mic. Cred că au vrut să facă un benzinar aproape la fel de economic ca un diesel (se știe că japonezii sunt foarte buni în ce privește motoarele pe benzină, diesel nu prea) și nu au căutat să pornească vreodată vreo ”revoluție electrică.”
Ultimele comentarii
805 in total